Pai , dag 1 - Reisverslag uit Hang Dong, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu Pai , dag 1 - Reisverslag uit Hang Dong, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Pai , dag 1

Blijf op de hoogte en volg Bas

25 Oktober 2013 | Thailand, Hang Dong


Aaaaagghhhh , pijn in mijn kop, hoe laat is het? Half negen, plassen en terug naar bed.. Toen was het half 11 ,en ben heel rustig op gaan staan, heel rustig. Douchen aankleden tas checken, vuile was bij elkaar zoeken, die moet ik weg brengen.
Rustig aan naar het centrum lopen, heb gebakken ei nodig en koffie !!
Ik loop over de gammele brug, en daar komen Jeroen, Douwe en Sanne aangereden, luid toeterend... Pffff doe ff saggies.. Beetje pijn in mijn kop.. Ik was gelukkig niet de enige. Ik stap bij Jeroen achterop en rijden naar "Om Garden " voor ontbijt,wat erg lekker was. T plan voor vandaag? Motor huren en door de bergen op zoek naar een spa, Sanne heeft een bikini nodig, die zat ook in de koffer die gestolen is... Wij zoeken, niet gevonden.
Ik was er niet op berekend om zo snel een motor te huren en naar een spa te gaan. Douwe rijdt mij naar de motor verhuur ,en ik huur ook een motor voor 2 dagen, rijden naar mijn huisje en kleed mij om. Gezamenlijk rijden we naar hun Guesthouse en pikken daar Sanne en Jeroen op . We rijden de bergen in en gaan op zoek naar een leuke spa. We komen daar aan en betalen 100 baht entree(2,50€) en kunnen van de spa en zwembad gebruik maken. De omgeving is echt fantastisch, leuk zwembad, met ook andere toeristen. We spelen met z'n allen een soort water volley enzo. Leuk!
Sanne besteld wat te eten en drinken , en even later zitten we lekker te smikkelen en smullen!
We blijven daar de hele dag en genieten van het weer en de omgeving. Rond half 5 gaan we weg en gaan naar "Pai canyon" . Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, zoek het maar op ,op google !! Super mooi !! We rijden terug naar het dorp en zijn voor het donker terug in het Guesthouse van Sanne en Douwe. Daar drinken we een pilsje en besluiten om acht uur te gaan eten bij "queens burger" .
Ik rij naar huis en ruil mijn zwembroek in voor mijn lange broek, tis wat fris.
Ik loop op mijn gemakje naar het restaurant, daar zitten Douwe en Sanne al. We spelen een kaart spelletje en Jeroen komt ook al aan lopen. We bestellen een burger met wat frietjes, deze burger is toch wel goddelijk !! Ook de huis gemaakte frietjes zijn goed !! We spelen nog ff een paar spelletjes, en bestellen nog een burger! Gewoon goed!!

Na het eten lopen we een rondje over de markt, daar verkopen ze ondermeer "wensballonnnen" in diverse maten ! Nu wil ik al heel lang van die "lampionnen" oplaten , het is een mooi Thais gebruik ! Om de overledene te eren, om een wens te doen, iedereen heeft een andere rede om zo'n ballon op te laten.
We besluiten om dat morgen te doen, iedereen is een beetje stuk.. Na de markt loopt iedereen terug naar hun kamer, ik ook , ik ga nog ff douchen en ga mijn bed in !!
Tot morgen!

  • 27 Oktober 2013 - 08:54

    Mama:

    Dat klinkt als een heeeeerlijke dag, hartstikke leuk voor je joh! Veel plezier nog! xx

  • 27 Oktober 2013 - 16:55

    Bro:

    Top.

    Lekker druk ouwe ga zo door

  • 27 Oktober 2013 - 18:15

    Tante Femmy:

    Hoi Bas,
    Leuk dat je daar ook leuke mensen hebt ontmoet ,maar heb je wel genoeg paracetamol meegenomen?
    Gr: tante femmy x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 192031

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: