Niks doen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu Niks doen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Niks doen in Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Bas

23 Oktober 2013 | Thailand, Chiang Mai


Ik wordt wakker met een houten kop en mijn rug die zo stijf is , alsof ik op de grond heb geslapen.... Moet ff naar de gyropraktor , ennuh moet een ontbijtje met veel koffie en aspirines ... Misschien moet ik vanavond maar aan de Singha biertjes, ipv Chang bier.
Of gewoon iets minder....

Ik heb net heerlijk ontbeten met :scrambled egg, worstje , spek , toast en koffie... Heerlijk, nu nog een aspirientje ...
Ik wil vandaag een hotel regelen in Pai en ik moet er achter zien te komen hoe ik daar kom. Veel meer ga ik niet doen vandaag. Denk ik...
Laterzzzz.

Nou, ik heb idd niet heel veel meer gedaan, beetje door de stad gelopen, een aantal tempels bekeken, van de buitenkant... Ik had een shirtje aan zonder mouwen.. En als je een tempel van binnen wil bekijken ,moeten je schouders bedekt zijn ... Wist ik wel !! Ben ik ook lekker snel uit gekeken, en heb echt genoeg gouden boeddha's gezien in alle houdingen en maten en soorten! Maar toch ga ik kijken..... Stom.

Tis vandaag niet heel erg warm, voor nl begrippen heel warm, maar loop behoorlijk te zweten! Ik moet ff een kaartje kopen voor een busje naar Pai ,voo morgen. Das redelijk snel gepiept, kost 5€ voor een rit van 3-4 uur. Dan nog een hotel, dat doe ik wel ergens als ik internet heb, anders duurt het zo lang.....
Dan is het tijd voor de lunch, ik loop langs een engelse pub en ga daar zitten, buiten , waar er nog een beetje wind waait. Ik bestel dus een cola, voor de dorst, en fruit met yoghurt..... Ik heb wat vitaminen nodig, andere dan die in bier zitten dus, anders hoef ik alleen bier te drinken... Snappie ?!
Ik zit ff daar buiten met Nederland te bellen en zeg tegen m'n ouders dat het tijd wordt voor een buitje, dan koelt het wat af.... En het wordt donker, en ik voel een druppel, en nog een, en toen moest ik rennen, het kwam met bakken uit de hemel!! Zal er toch iemand zijn daar boven die naar mij luistert??
Ik blijf lekker zitten en bestel een flesje met die andere vitaminen en boek ff een hotel. Ook weer gebeurd.

Ik ga terug naar m'n hotel en ga buiten in de banken liggen en lig te kloten met m'n ipad, en mensen te bellen, eigenlijk lig ik me te vervelen... Best fijn om dat buiten te dien als het een graadje of 27 is....
Ik ben ff lekker op bed gaan liggen, powernappie...

Douchen , tas vast inpakken voor morgen, wordt rond 11:00 opgehaald. Eten, biertje, ouwehoeren met de eigenaar, rondje nachtmarkt, Starbucks, koffie halen, tandjes poetsen, in bed gaan liggen.

Eigenlijk een beetje een saaie dag, maar heb er van genoten!! Morgen naar Pai, daar komen de Pai-Pai poppen vandaan... Misschien mag ik geen taai -taai poppen meer zeggen, dan beledig ik iemand... ;-)

  • 23 Oktober 2013 - 19:12

    Joseke:

    Bas dit verslag was echt lachen, ik had je succes gewenst met je kater heeft niet veel geholpen begrijp ik maar dat jij de goden aanroept voor regen , man je hebt verborgen krachten! Gisteren vroeg Mark mij Omi waar gaan we morgen naar toe, weet ik niet Mark , ik denk Madurodam zegt Mark!! Ik kijk Desiree aan zei zegt ik heb niets verteldt hoor!! Gek maar we gingen dus wel daarheen !! Zou het in jou genen zitten, je bentzijn oom. Hoop niet dat hij ooit jou reislust heeft!! Veeltelang van honk, lees huis!! Lieve Bas geniet ervan wij genieten met je mee

  • 23 Oktober 2013 - 19:14

    Tante Femmy:

    Niet in te denken,jij met een stortbui,alleen bij jou iets warmer!
    Hier hadden we vandaag ook een paar aardige buien!
    Geniet er maar lekker van ook met je Engelse ontbijtje+je vitamientjes!
    Gr:tante Femmy x.

  • 23 Oktober 2013 - 21:14

    Mama:

    Naar Pai voor de paipaipoppen...? Laat Zw...e Piet 't maar niet horen ;-)

  • 24 Oktober 2013 - 08:46

    Bro:

    Há Goos,

    Goeiemiddag zullen we maar zeggen.
    Geen regen??haha

    Ben je al of nog op zoek naar souvenirs .

    Heb wel eens een reclame op tv gezien: Bier, wie is er niet groot mee geworden.... of haal ik nu dingen door elkaar??

    Je hebt de hekse ook meegekregen rond de zwarte pieten, dus .

    ltr

  • 24 Oktober 2013 - 11:48

    Vivian:

    Hai Hai,

    Ik hoop dat je niet te misselijk bent geworden met al die bochten naar Pai toen..
    Geniet van de stilte daar en huur een scooter om rond te rijden hebben wij toen ook gedaan kom je wel leuke dingen tegen..

    Groetjes
    Viv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 192030

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: