Auckland dag 3, Mount Eden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu Auckland dag 3, Mount Eden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Auckland dag 3, Mount Eden

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na dag 2 van het tatoeëren, slaap je niet echt lekker,je kan je arm niet leggen hoe ik wil, ik kan er niet op gaan liggen, tis eigenlijk een ramp, maar ik klaag niet, ik doe het zelf! Maar t blijft klote. Word ik om 4 uur wakker, moet ik plassen, maar ja , ik lig met nog 2 anderen op de kamer. En die wil je niet wakker maken, maar toch moet ik onwijs plassen, danmaar plassen. Terug in bed en niet meer kunnen slapen..... Muziekkie op m'n oren, en nog steeds niet kunnen slapen.... Dan word ik goch hevig uit mijn slaap gehaald door een geluid wat ik ken... Oja ik word gebeld, m'n ipad maakt herrie, is het mijn allerliefste vriendinnetje, die bij mijn broer en schoonzus is... Half 8 s morgens bij mij, half 8 s avonds bij hun... Ik neem lichtelijk geirriteerd op, wat ze in hemels naam aan het doen zijn.... Jou bellen... Hahahaha gappag, er liggen nog een paar mensen te slapen hier, ik zeg dat ik zo terug zal bellen. Een half uurtje lager zit ik beneden in de lounge en bal het gespuis terug, was erg gezellig, maar iets vroeg ;-))

Na t gesprek ben ik koffie gaan halen en heb nog ff terug gebeld, koffie doet wonderen... Ik ben ineens wakker en gezellig...

Daarna ben ik gaan douchen en heb een buskaart gekocht voor 20 uur reizen, kost 156 NZD, 96€ voor 20 uur reizen. Tis toch fucking niet normaal die prijzen , maar ja ik zit ook niet in een 1 of ander verlaten dorp in Vietnam, maar in het ozo ontwikkelde Nieuw Zeeland... Moet er maar aan wennen !

Ik wil vandaag naar" one tree hill" zonder tree, die hebben ze omgehakt omdat ze ruzie hadden over het grondbezit... Ik ga beginnen bij Mount Eden en vandaar loop ik naar One Tree Hill, zonder tree.... Nee nee, ik moet eerst ff eten, dus loop naar de "subway" en bestel een lekker broodje met koffie, is er geen koffie, laat dat klote broodje dan ook maar zitten, heb eerder koffie nodig dan brood,maar t broodje is klaar en eet het op zonder koffie.. Dan neem ik de bus naar " New Market" een andere wijk hier, en loop richting de berg. Het is echt een berg met een krater in het midden, maar dan een berg van 196 mtr hoog... Een echt berrag... Het is een half uurtje lopen naar de berrag, en dan moet je ook nog op, maar de straten rond de berrag, lopen ook omhoog, dus voordat ik bij de berrag kwam was ik aardig door mijn reserves heen.. Maar ik ben geen opgever en beklim de berrag hoe het moet..... Muziekje op de oren en om de 2,5 minuut ff pauze.... Nee hoor , ben in 1 keer omhoog gelopen! Tis echt wel een mooi uitzicht boven, je kan de stad helemaal zien, en al het water en de havens enzo, heb er niet te lang van genoten want ik wilde ook nog naar " one tree hill, zonder tree!!! Op de weg naar beneden volg ik netjes de bordjes. Als ik het goed heben de wegvolg kom ik ergens waar ikeen bus kan nemen naar de volgend hill.... Maar na een klein half uur kom ik er achter dat ik dit stuk al heb gelopen.... Krijg de pest ! Ik ben verder gelopen naar de bus omterug te gaan naar New Market. Ben er klaar mee ! Misschien morgen. Neem de bus terug naar het centrum en loop via Queenstreet naar het hostel.

Ik ben gesloopt!

Ik heb wel een Nieuw Zeelandse simkaart gekocht, en bier.
Ik ga lekker in de tuin zitten en ga mijn busreis regelen en een hostel voor in paihia voor maandag en dinsdag. Ik heb 2 biertjes gekocht, maar is eigenlijk te weinig, het is erg warm in de zon, t lijkt wel vakantie !!

Ik ga zo douchen en op zoek naar eten !! Ik heb er weer van genoten ! Morgen naar One Tree Hiil, zonder tree of naar de dierentuin, wat ik ook wel leuk vind. Maar dat ga ik morgen beslissen..... Laterzzzz

  • 08 November 2014 - 09:09

    Dafna:

    Leuk je verhalen weer te lezen...hihi ouwe mopperkont ;-)Je geniet iig! Xxx

  • 09 November 2014 - 18:51

    Koos En Jantine :

    Hoi bas je tatoos zijn weer ok , we gaan je weer volgen nu even met jou alleen , maar later met viv hel veelplezier en geniet er van

  • 10 November 2014 - 20:30

    Bro:

    Hey ouwe berrug geit...
    Ik zeg Baz Buzz !!!

    Lkkr bezig hoor :)

    Op naar de dierentuin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 191766

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: