Tattoo dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu Tattoo dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Tattoo dag 2

07 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een heerlijke nachtrust word ik wakker met een pijnlijke, brandende arm en weet dat ik straks verder gemarteld ga worden. Ik moet om 10 uur in de shop zijn, maar bel eerst ff naar NL, ik moet echt opschieten nu. Onderweg haal ik een broodje en koffie. Als ik aankom is de zaak nog dicht, ben te vroeg, kan ik eindelijk naar binnen is mijn tattoo-eerder er nog niet. Als ie eindelijk komt en gaat beginnen is het iets over 11-en.. Laat me gvd dan om 11 uur komen...
Maar goed, ik kan weer genieten van de pijn wat echt bijna ondragelijk is, tattoeren op de plekken waar die gister ook al die naald heeft gezet..... Fucking niet normaal !! Je moet er wat voor over hebben .... Na weer 2 uur de pijn verbijten is ie eindelijk klaar, schoonmaken , folie erop en ik kan naar buiten. Wat ga ik doen er waar ga ik heen? Ik ga gewoon lopen richting Queenstreet, winkels kijken en o ja de sky tower !!! Het hoogste gebouw van auckland met een observatiedek op 220 meter hoogte !! Ik moet eerst naar beneden om omhoog te kunnen ?. Ik koop een kaartje van 28$ en stap in de lift, in de lift zit een glazen plaat op de vloer ,dat je leuk naar beneden kan kijken.... Leuk joh, het zweet staat in mijn handen... Dan komen we op de 51 e etage en kan je rondjes lopen en van het uitzicht genieten, tis wel kikkuh hoor, dan door naar de 60 e etage, is best hoog !!! Daar ook wat foto's gemaakt en rondgelopen. Dan weer naar beneden, nu kijk ik wel door de glazen plaat naar beneden.... Best cool ;-))
Vandaar loop ik naar Albert Park , waar ik ook zo weer uit ben... Er staaan wat rare bomen, is wel mooi aangelegd ! Dan richting de haven, daar ben ik een hele tijd geweest, lekker rond banjeren door de haven, bootjes kijken, wat drinken en genieten van het weer en het uitzicht ! Hier word ik blij van !!
Eigenlijk ben ik wel een beetje moe en besluit terug te gaan, ik neem de bus , van 50 cent, terug naar mijn hostel, moet nig een klein stukje lopen , maar kan gelijk bier meenemen...
Op mijn kamer trek ik een blikkie open, en haal het plastic van mijn arm, ik zit een muziekje op en ga een beetje mijn spulletjes organiseren, zo ook mijn financien.
Na het douchen neem ik nog een biertje en ga op zoek naar eten, ik kan hier ook koken maar er zijn mensen die er beter in zijn....
Ik besluit om een "foodcourt" in te lopen en bestel een pad thai met een biertje, heerlijk. Na het eten loop ik terug en ga wat kloten op mijn ipad, ik val lekker in slaap.
Morgen word het 19 graden met volop zon, dus ga er van genieten !!!

Mzzl.

• 07 November 2014 - 22:59

Joseke:

Wat een pijnlijke maar verder leuke dag heb je gehad Bas! We wensen je nog veel van deze dagen!

• 10 November 2014 - 20:25

Bro:

kan me voorstellen dat de tweede dag erg pijnlijk moet zijn geweest.
    Alleen voor diehards gaan de volgende terug om weer mishandeld te worden.