" Ontspannen" in Taglibaran ... - Reisverslag uit Tagbilaran City, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu " Ontspannen" in Taglibaran ... - Reisverslag uit Tagbilaran City, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu

" Ontspannen" in Taglibaran ...

Blijf op de hoogte en volg Bas

18 Februari 2014 | Filipijnen, Tagbilaran City

Ontspannen in Taglibaran!
Ik word heerlijk wakker, met een bijzonder mooi uitzicht, het is nog vroeg, en blijf nog lekker liggen, heb geen zin om er uit te gaan, ik heb vakantie.
Ik val nog een uurtje in slaap en word toch wel tevreden wakker, maar dat bedrukkende gevoel dat ik morgen hier weg moet benauwd me wel. Ik ga ontbijten en tijdens het ontbijt ga ik weer op zoek naar een accommodatie op Alona Beach. Ik kan niet beslissen. Krijg maar 't heen en weer, ik blijf hier nog wel 2 extra dagen, heb het goed naar mijn zin, goede kamer, lekker eten en niet te duur. Dus loop naar de receptie en vraag of ik kan verlengen, kan wel , maar 1 dag , krijg dan wel een kleinere kamer aan de wegkant. Ik vind het gescheten. Ik nu dus nog een dag extra om uit te vogelen waar ik heen wil/kan. Na het ontbijt ga ik kijken op Alona beach. Als ik daar niet kan slapen, kan ik er wel gaan duiken!! En dat is wat ik graag wil! Ik loop naar buiten en wacht op een tricycle, die zijn een stuk goedkoper dan een taxi, ik moet toch op de kleintjes blijven letten..... Er komt niks aan ,dus besluit om te gaan lopen. Na een paar minuten stopt er een motor rijder en vraagt waar ik heen wil, ik zeg :Alona beach, hij zegt, spring maar achterop, voor 150 pesos breng ik je ! Prima, ik stap op en we rijden rustig naar het strand. De rit duurt toch nog ruim een half uur!!
Wat mijn bevingen zijn van Alona Beach heb ik in het vorige verhaal duidelijk beschreven, dat scheelt me nu een hoop tijd en ergernis.

Ik ben 's middags lekker bij het zwembad gaan zitten , beetje verhalen schrijven , bellen naar Nederland en bier drinken!! Ik was toch wel verdrietig over mijn beslissing, ik wilde nog zoooo graag duiken!! Misschien komt dat nog wel. Ik moet me nu dus druk gaan maken waar ik donderdag heen ga, en of dat een goede verbinding heeft met Manilla, waar ik maandagnacht vertrek.
Pfff ben er moe van !! Ik ga douchen en kleed me aan en ga wat eten, ik bestel een pasta'tje , wat er ingaat als zoete koek!
Ik val ook redelijk snel in slaap, hoe zal dat nou komen....

  • 19 Februari 2014 - 12:21

    Mama:

    Zit even te kijken naar je volgende bestemming: Thalatta Resort in Dumagete. Man man man, 't kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat!!! Daar kan je best een paar dagen vakantie vieren, joehoe! Jij hebt iets om naar uit te kijken. Have fun!!!
    Kus, mama x.

  • 21 Februari 2014 - 15:09

    :

    Leuk reisverhaal, al denk ik wel dat je in Tagbilaran bent...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 191898

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: