Eindelijk naar India !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu Eindelijk naar India !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Eindelijk naar India !!

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 November 2013 | Thailand, Bangkok


Ik wordt wakker, met iets in mijn hoofd ,wat er niet hoort ,maar wel vaker voorkomt in de afgelopen weken....
Ik moet om 11 uur uit-checken , maar wil eigenlijk niet m'n bunker uit, ik ga wel eerst ff plassen. De tijd tikt en moet toch echt wat gaan doen. Ik slof naar de douches en blijf een tijdje levenloos staan. De douche doet me goed, ik wordt weer een beetje mens... Een beetje.!! Ik ruim m'n spullen op en loop naar beneden, ik vraag of mijn was er al is ,dat is er, dan kan ik alles in m'n tas gooien en die plaats ik de "storage room" totdat ik vanmiddag wegga. Ik moet eigenlijk mijn tijd verdoen tot een uur of 4 , dan wil ik een taxi nemen naar het vliegveld. M'n vlucht gaat om19:55, maar wil er op tijd zijn.
Ik ga eerst ff ontbijten, ik bestel wat roerei en toast met koffie, ik krijg het echt niet weg... Maar goed, ik eet het toch op, ik loop wat door de stad en beland bij de rivier, en blijf daar een tijdje zitten, er gebeurt heel veel op het water, en blijf gefascineerd kijken. Ik ga nog naar de Starbucks voor een ice tea ,en loop op m'n gemakje terug naar het hostel. Daar zitten de mensen van gister te babbelen en ga erbij zitten ,ik schrijf ondertussen wat verhalen, en halen herinneringen op van gister, iedereen is wel iets kwijt...
Dan is de tijd gekomen om "afscheid" te nemen waar ik toch wel 1 hele dag mee ben opgetrokken. Ok bye bye everybody, save travels !!
Ik naar buiten met een tas op mijn rug en 1 op de buik, ik sta nog geen 10 seconden te wachten en er stopt al een taxi. Ik geef mijn tas en zeg dat ik naar "Don Mueng" wil, hij begint een nerveus praatje, en wil teveel geld, we maken de prijs af op 500 baht,zo'n pak en beet 12€. We zijn een paar minuten onderweg en mijn luiken sluiten zich, ik zit zo'n anderhalf uur te dommelen als we aankomen. Ik bedank de beste man, en loop naar binnen. Ik check in en ga naar de douane....
Ik geef m'n paspoort en instapkaart, ze zit wat te bladeren in mijn paspoort, er staat ook zo veel in... Ze begint tegen mij te praten, denkt iedereen dat ik Thais praat ofzo?? Ik begrijp haar niet, en dat maak ik haar duidelijk. Dan begint ze met iemand te praten ,die achter de douane zit, zo'n toffe tante met 3 strepen..... Die twee overleggen wat,en ik moet de dame volgen naar een kantoortje.... Daar moet ik mij uitkleden, en vertellen wat ik de laatste dagen heb gedaan...

Nee gekkies , tuurlijk niet, ja het was wel ff spannend,maar heb niks gedaan hoor!! Die suffe douaniers bij de grens van Laos hadden mij een visum gegeven van 15 dagen ipv 30..,, dus dat heeft zij veranderd.. Ik vraag haar wat er verkeerd was, zegt ze op een gegeven moment : because it is !!!! Oh ok, zo makkelijk dus.
Nou goed, ook dat weer meegemaakt, ik loop door naar de terminal, en haal een mac. Ik loop op m'n gemakje door, ben toch ruim op tijd, ga koffie drinken en ontspan. Dan loop ik naar de gate en zie dat mijn vlucht op tijd vertrekt, fijn ! Ik ga zitten en zet een muziekje op. Ik kijk naar buiten en er is geen vliegtuig... We moeten over 10 minuten boarden.. En ja hoor, pling plong plong , ladies and gentleman.... Dus...een uur vertraging, ik trek mijn schoenen uit en ga lekker liggen, zo verdoe ik mijn tijd tot het vliegtuig er is en we in mogen stappen. Het vliegtuig zit niet helemaal vol, en niemand naast mij, maar kan niet echt slapen. Het is wel een ok vlucht, en dan landen we in India !!!

  • 08 November 2013 - 07:47

    Mama:

    Je maakt het wel spannend hoor, grapjas! Anyway, je bént er, EINDELIJK! Go go go boy, ga India ontdekken! Enne... veel plezier hè! Dikke kus, p/m xx.

  • 08 November 2013 - 09:26

    Joseke:

    Jeetje, zoals je moeder al schreef je maakt het wel spannend hoor! Weer met verbazing je verslag gelezen. Wat een spanning op dat vliegveld! Nu India kijk naar je verslagen uit!! Vondt het wel grappig dat de Mac er smiddags toch wel weer inging! Bas nog veel ontdekkingsplezier!

  • 08 November 2013 - 10:16

    Bro:

    Your so fucking funny....

    India here you come

  • 08 November 2013 - 11:27

    Vivian:

    Had je je bijna uit mogen uitkleden voor 2 dames van 1.40 :-) Dreams Dreams..
    Geweldig verhaal weer. Succes in het drukke India and have Fun

    Viv

  • 12 November 2013 - 16:10

    John:

    ik dit ik dat ik zus ik zo ik daar ik hier ik ik ik ik nu ik dan ik later ik enz enz

  • 13 November 2013 - 02:44

    Bas:

    He john, als mijn verhaal jou geen reet interresseert , reageer vooral niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 191969

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: