Luang prabang bij daglicht. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Bas Toet - WaarBenJij.nu Luang prabang bij daglicht. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Luang prabang bij daglicht.

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 Oktober 2013 | Laos, Luang Prabang


Leonie en ik besluiten om op tijd op te staan en wat van de stad te gaan bekijken. We lopen het hostel uit en eten een broodje met koffie en een vruchten shake op de markt, we bespreken het plan . Eerst pinnen, beetje wandelen , naar de markt en als het mooi weer is wil zij naar de waterval, voor mij hoeft het niet echt. Dusss, pinnen, we proberen 7 automaten en besluiten dan om een bank in te lopen om daar geld te halen met de cc. Ik wissel wat dollars in, en zo hebben we weer wat contant geld. Even later komen we wat gasten tegen die naar de waterval gaan ,en Leonie wil wel mee, als je met meer mensen in de tuktuk stapt wordt het pp goedkoper..ik ga niet mee, ik loop wat rond en kom terug bij de hostel. Ik pak mijn boeken en besluit hoe ik ga reizen, ook wel fijn om daar ff de tijd voor te nemen. Tis echt wel leuk om met een aantal mensen leuke dingen te doen, maar dit moet ook gebeuren.

Ik besluit om naar Vang Vieng te gaan en koop een kaartje voor de bus. Ik lees nog ff wat in de lonely planet en plan wat dingen in mijn hoofd. Dan komt Douwe naar beneden, helemaal stuk... We kleppen wat en hij besluit nog te gaan liggen.
Ik doe hetzelfde, ff een uurtje...

Leonie is ook terug, Sanne is wakker en besluiten om pizza te gaan eten. Ik had met Leonie besloten om op de markt te gaan eten, dus overleggen we....dan gaan we later naar de markt...
We nemen een taxi naar dat restaurantje, tis best een rit, en dat zaakje is heel klein,6 tafels , en heel gezellig. We komen binnen en er wordt gelijk wat hout op het vuur gegooid. We bestellen een biertje en een pizza. De pizza is echt verrukkelijk, we genieten van elke kruimel. We rekenen af en lopen naar de taxi die op ons is blijven wachten. Sanne En Douwe taaien af, en ook wij gaan ff liggen, ik moet ook mijn tas nog pakken want ik ga morgen naar Vang Vieng. Rond 21:00 gaan we naar de markt, we slenteren wat rond en eten wat kleine dingen, drinken in wat leuke bars een drankje en dan is aan deze dag ook een einde gekomen. Ik wordt morgen vroeg opgehaald.
Vang Vieng, here i come.

  • 01 November 2013 - 09:48

    Joseke:

    Bas wat een leuk verhaal weer en wat gezellig dat je reisgenoten hebt gevonden!
    Waarom niet naar de waterval? Heb je er al genoeg gezien?
    Hoe is dit hostel? een beetje schoon? Geen idee hoe dat werkt slaap je op een kamer alleen of met meer mensen? Lijkt me wel gezellig maar ook weer niet natuurlijk! Je zou maar met een kerel liggen die snurkt, of ben jij dat?? Ha , ha.Nou Bas kijk uit naar je volgende verslag nog veel plezier.
    Gr. Joseke

  • 01 November 2013 - 10:29

    Mama:

    Toch ook weer een lekker dagje gehad, soms moet je gewoon even rustig aan doen. En dan 's avonds met de hele ploeg uit eten met een drankje na, zo sluit je een dag gezellig af. Toppie! Gaat goed hè schat? xx mama.

  • 01 November 2013 - 13:27

    Bro:

    Duimpje omhoog kon ik niet vinden dus maar zo

    Vind ik leuk

  • 01 November 2013 - 20:23

    Tante Femmy:

    Hoi Bas,
    Wat kan jij leuk schrijven zeg,ik beleef het (bijna helemaal mee).
    Dat je ook lekker kan genieten van het leven,heb je niet van een vreemde,
    het begint met een O en het eindigt met een A!!!
    Gr:tante Femmy x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 191943

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: