Angkor Wat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 November 2011 | Vietnam, Hanoi

A Dream Came True !!!!
Jongens jongens wat gaaf ...
Ik doe ff 2 dingen van de lijst van Unesco in een paar weekjes tijd.

Vanmorgen op tijd op en ontbijten, direct daarna naar de toerist desk, want ja dat ben ik. Gevraagd hoe het gaat , met vervoer en betalen enzo. Als ik een tuk-tuk neem voor 1 dag kost dat 15$ en voor 1 dag entree voor Angkor kost 20 $ en voor 3 dagen 40$ en dus voor 2 dagen ook. Ze kon direct een tuk-tuk bellen, maar ik moest nog ff mijn spullen pakken dus om 9 uur zou ik worden opgehaald .

Kom ik buiten staat er een leuke tuk-tuk klaar met een vriendelijk Cambodjaan er naast, die mij de hele dag rond gaat rijden.
Er zijn 2 routes die je kan doen, de kleine met bekende tempels en de grote met iets minder bekende,
Vandaag ben ik begonnen met de kleine. Leuk k heb er echt zin in!!! We moesten eerst een kaartje kopen, dat ging vrij vlot: balie geld foto wachten klaar!!

Nu kunnen we echt!!

We zijn begonnen met Angkor Tom, dat is niet 1 tempel maar een complex en best groot. Ik ga nu niet alles vertellen , we zijn geëindigd met Angkor Wat !!!!

Zoo gaaf, zoo indrukwekkend

Er is niets aan de hand ivm die overstroming. T is erg warm en zonnig en stoffig.

T is hier wel duur, ze draaien wel een poot uit je omdat je voor de tempels komt, alles is in dollars en dan gaat het hard. Bij elk complex waar je komt wonen mensen en die willen alles aan je verkopen en zelfs kleine kinderen doen dat !! Dat is erg vervelend.

Ben vanavond nog naar het centrum geweest , erg gezellig , veel resto's en kroegen en overal vragen ze of je een tuk-tuk wil .. Neeeeee rot op laat me met rust, als ik er 1 wil vraag ik het wel gvd !!! -:))

Morgen ochtend wordt ik om 6:30 opgehaald voor de andere tour, dus... Oogjes dicht en snaveltjes toe !!!

Mzzl

  • 16 November 2011 - 17:36

    Dees:

    Wauw! Dat is alles wat ik kan zeggen WAUW! Blij dat je niets van de overstromingen merkt, houden zo!
    Dikke kus en Genietze maar weer. Dees

  • 16 November 2011 - 17:44

    Mama:

    ben zó blij voor je dat het niet tegenvalt, integendeel! wens je voor morgen nóg zo'n heerlijke dag toe! dag schat, kussssss, mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 191830

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: