Angkor Wat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 November 2011 | Vietnam, Hanoi

A Dream Came True !!!!
Jongens jongens wat gaaf ...
Ik doe ff 2 dingen van de lijst van Unesco in een paar weekjes tijd.

Vanmorgen op tijd op en ontbijten, direct daarna naar de toerist desk, want ja dat ben ik. Gevraagd hoe het gaat , met vervoer en betalen enzo. Als ik een tuk-tuk neem voor 1 dag kost dat 15$ en voor 1 dag entree voor Angkor kost 20 $ en voor 3 dagen 40$ en dus voor 2 dagen ook. Ze kon direct een tuk-tuk bellen, maar ik moest nog ff mijn spullen pakken dus om 9 uur zou ik worden opgehaald .

Kom ik buiten staat er een leuke tuk-tuk klaar met een vriendelijk Cambodjaan er naast, die mij de hele dag rond gaat rijden.
Er zijn 2 routes die je kan doen, de kleine met bekende tempels en de grote met iets minder bekende,
Vandaag ben ik begonnen met de kleine. Leuk k heb er echt zin in!!! We moesten eerst een kaartje kopen, dat ging vrij vlot: balie geld foto wachten klaar!!

Nu kunnen we echt!!

We zijn begonnen met Angkor Tom, dat is niet 1 tempel maar een complex en best groot. Ik ga nu niet alles vertellen , we zijn geëindigd met Angkor Wat !!!!

Zoo gaaf, zoo indrukwekkend

Er is niets aan de hand ivm die overstroming. T is erg warm en zonnig en stoffig.

T is hier wel duur, ze draaien wel een poot uit je omdat je voor de tempels komt, alles is in dollars en dan gaat het hard. Bij elk complex waar je komt wonen mensen en die willen alles aan je verkopen en zelfs kleine kinderen doen dat !! Dat is erg vervelend.

Ben vanavond nog naar het centrum geweest , erg gezellig , veel resto's en kroegen en overal vragen ze of je een tuk-tuk wil .. Neeeeee rot op laat me met rust, als ik er 1 wil vraag ik het wel gvd !!! -:))

Morgen ochtend wordt ik om 6:30 opgehaald voor de andere tour, dus... Oogjes dicht en snaveltjes toe !!!

Mzzl

• 16 November 2011 - 17:36

Dees:

Wauw! Dat is alles wat ik kan zeggen WAUW! Blij dat je niets van de overstromingen merkt, houden zo!
    Dikke kus en Genietze maar weer. Dees

• 16 November 2011 - 17:44

Mama:

ben zó blij voor je dat het niet tegenvalt, integendeel! wens je voor morgen nóg zo'n heerlijke dag toe! dag schat, kussssss, mama.