Van Jaipur naar Delhi. - Reisverslag uit Delhi, India van Bas Toet - WaarBenJij.nu Van Jaipur naar Delhi. - Reisverslag uit Delhi, India van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Van Jaipur naar Delhi.

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 November 2013 | India, Delhi

Over vandaag kan ik vrij kort zijn, ik wordt om 9:30 opgehaald bij mijn hotel, waar ik keurig op tijd ben uit gecheckt, mijn rekening heb betaald, ook van mijn schone was, ook dat moet gebeuren .
Hij was wat te laat, hij had nog een klusje voordat ie mij op kwam halen. De rit naar Delhi is ongeveer 250 km en duurt ongeveer 6 uur.
Het duurt een kleine 50 minuten eer we Jaipur uit zijn , en dan gaan mijn luiken dicht. Ik heb bijna 2 uur geslapen, nou ja geslapen... De wegen zijn nou net niet als bij ons , en ook de regels niet.... Ik heb 2 uur mijn Ogen dicht gehad! Ik heb Al eigenlijk niks meer te vertellen, hij vraagt hoe mijn dagen zijn geweest?? Ik zeg hem naar alle eerlijkheid : te lang ! Ik had eigenlijk alleen een auto nodig om naar de Taj te kunnen en terug, maar werd verleid om nog Jaipur te gaan, wat echt wel de moeite waard was, maar niet had gehoeven. Ik heb een beetje mijn tijd uitgezeten, tot ik weer terug kon naar Bangkok. Ik had niet echt een doel meer !! Als ik 4-5 dagen in Bangkok was geweest, kon ik misschien nog naar een andere plaats, maar nu was het echt mijn tijd invullen. Ik vond het echt wel gaaf, maar niet echt nodig. Het geeft niet, het is goed zo ! Maar de rit naar Delhi duurt lang, rij maar door, geen lunch, dat doe ik in Delhi wel ! We komen bij hetzelfde hotel aan waar ik eerst heb gezeten, gewoon een goed hotel, ik pak mijn spullen, bedank Al en check weer in . Ze herkennen me, wie doet dat niet... Ik heb nu een kamer op de eerste verdieping, reserveer gelijk een taxi voor morgen ochtend, ik moet om 3:45 de deur uit , naar het vliegveld! Ik gooi m'n spullen op m'n kamer en ga naar buiten om te eten en op te gaan naar een souvenir uit India.
Ik eet weer in dat zaakje aan de overkant, vegetarisch.... Ben zo toe aan een homp vlees... Nee nee niet.... Het was weer heerlijk ! Dan loop ik naar de main bazaar en ga op zoek naar een Ganesha, wat me ook lukt. Een uit hout gesneden figuur, wat lijkt op een olifant met een vrouwelijk gezicht. Die wil ik voor in mijn kast ! Geslaagd, nu terug naar de kamer, eerst bier halen in de wineshop, dan naar de kamer. Spullen pakken, bier drinken en hopen dat ik vroeg kan slapen want de wekker gaat om 3:00..... Pfffff, lekker hoor..vakantie... Om 6:25 gaat mijn vlucht......

• 02 December 2013 - 12:06

Johantoet:

STERKTE!!!!!!!!!mmmmmmmmmnaar huisssssssssssss doei,jo

• 02 December 2013 - 17:11

Mama:

Jouw laatste zin: "Om 06.25 uur gaat mijn vlucht...". Dácht je! Maar dat komt nog in je volgende verhaal, haha! Kusje schat! Mama xx.

• 02 December 2013 - 21:13

Bro: