Nha Trang is leuk - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Nha Trang is leuk - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Nha Trang is leuk

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 November 2011 | Vietnam, Nha Trang

Zo, nou , hè poepoe, ook dat heb ik weer overleefd, 2 hele dagen in Nha Trang . Zondag 13-11 ging mijn vlucht naar Nha Trang om tien over tien, dus vroeg ontbijten en uitchecken. Met een taxi naar het vliegveld om daar vervolgens in te checken met het door mijzelf geboekte ticket, en met hulp uit geprintte E-ticket . Gelukkig zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam op dat vliegveld (not). Paspoort !!!!! Credit card !!!!! Nou hè sry dat ik dat niet op tijd gaf hoor, ben een beetje nerveus, weetje.... Ik doe het alleen hoor en voor het eerst hoor in Jullie land waar Jullie zo goed Engels spreken ... Kutwijf... Dat heb ik gehoord... Sry ? Ja ik heb een tante in A'dam... Ff serieus, door al dat gezanik komen
er 2 veel te kleine mannetjes in groene pakken met veel te veel bling bling op hun schouders mIjn kant op lopen, en ze dragen ook nog van die proppenschieters die ze eigenlijk met z'n 2-en moeten dragen !!! Geef mijn spullen terug en m'n boardingpass, dan ga ik wel !!

Jezus Christus , doe us ff lief joh !! Nu nog ff door de paspoort controle en de bagage scan... Moest zelfs m'n schoenen uit doen.

Sry jongens, ik maak morgen het verhaal wel af, m'n ogen vallen dicht en de wekker gaat om 6 uur

Doei doei

Eindelijk ben ik door de douane en officiële shit, nu wachten op het vliegtuig, ik weet alleen niet welke gate ik moet hebben, maar dat zal niet zo moeilijk zien aangezien er maar 2 zijn !! En ik denk dat het station van Ha Noi groter is !!

Water wil ik hebben want ze hebben alles afgepakt, ah 1 tentje waar je wat kan kopen.. Nou doe maar water dan... En ook zij is zooo vriendelijk ... Het lijkt wel of ze het hier hebben uitgevonden !!!

Eindelijk gaat de gate open en mogen we naar het vliegtuig lopen, iedereen loopt te dringen om als eerste in het vliegtuig te komen, zo erg dat soort mensen!!!
T is een propellor vluegtuigje.... Leuk .... Maar de vlucht viel wel mee, iedereen kreeg zelfs een flesje water!!! Dat was ook alles!!

Een uur later stapte ik uit en welkom Nha Trang !!!
Eerst de tas pakken , door de douane en op ziek naar een taxi. Op het moment dat ik naar buiten loop, loopt er een dame met mij mee en vraagt of ik een taxi wil? Ja hoor graag,, en zij praat door de walkie talkie en 10 sec later staat er een taxi !!
De rit naar het hotel duurde best lang en kostte dan ook 18€ !! Gaaf hotel , mooie kamer maar de badkamer was een stuk minder, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik ben na het douchen gelijk gaan wandelen om wat van de stad te zien, ik heb me weer de touwtandjes gelopen, ik wilde graag de Cham ruïnes zien... Ik heb het geweten, wat een eind zeg. Maar eerst heb ik een lekkere vruchten cocktail genomen met springrolls gevuld met kreeft !!!! Zooo genieten !!! Lekker zeg!
Vol goede moed ben ik gaan lopen en lopen en lopen en uiteindelijk zag ik daarginds de ruïnes liggen, maar ik moest nog wel een stukje ... Lopen ja (ik wilde geen taxi nemen omdat ik al genoeg had gezeten)

De omgeving, de boulevard en de zee en het strand, daar word ik al blij van zeker als het weer goed is, dus de wandeling was echt niet zo erg !! Maar ik moest ook terug .... Dan maar een taxi. Ik heb veel mooie dingen gezien, de foto's komen, was echt leuk. Op de terugweg ff bier en water gekocht.

Terug in het hotel , douchen bier slapen en eten.

De volgende ochtend weer planning maken voor de vertrekdag ,wat ga ik doen, hoe? Hoe laat en met wat??
Besloten is: ik ga met de trein naar Saigon , als ik daar aankom wil ik direct met het vliegtuig naar Cambodja zonder een overnachting in Saigon .
Wat moet ik doen : treinkaartje kopen , dan weet ik hoe laat ik in Saigon ben ivm vliegtuig , vliegticket kopen online en dan nog een hotel in Siem Reap .... Dusss.
Treinkaartje gekocht 277.000 VND (11€) aankomst rond 15:00 . Ticket geboekt voor de vlucht van 19:50. Hotel geboekt voor 3 nachten. Later nog een email naar het hotel gestuurd om te vragen of ze mij willen komen halen op het vliegveld . Dat kon.

Zo dat is allemaal geregeld, nu de rest van de stad bekijken, weer mooie dingen gezien en veel gelopen. Tussendoor natuurlijk pappen en nathouden!!
Het waren leuke maar drukke dagen in Nha Trang en Mam, ik heb niet gedoken !!! Best jammer maar ja , keuzes !!!

Ik ga me klaar maken voor de reis van morgen, ben moe maar voldaan, en morgen Cambodja !!!!

Mzzl

  • 14 November 2011 - 16:34

    Marcel:

    Ge Gozertje,

    Denk aan je hart!!!!! en laat je niet gek maken door een paar rijstplukkers.

    Grappig dat je in elk verhaal over je ontbijt vertelt dat is wel een belangrijk item in je vakantie of niet???

    Wel leuk om (bijna) elke dag ff van je te horen hoe het daar is, maar nogmaals laat je niet gek maken het is vakantie!!!!!! en let op je taal gebruik misschien leest je broer wel aan zijn kinderen voor hoe het met ome Bas is :)))

    Je schrijft leuke stukjes blijven doen he !!! spreek je later gozer. ga weer aan het werk (hier gaat leven door) groeten.........


  • 15 November 2011 - 08:15

    Papa Toet:

    Hallo Bas, ook ik heb het gelezen best stoer maar er zijn altijd wel mensen die zelfs kunnen liplezen.Maar ik moest er wel om lachen die kleine kereltjes met te groot en te dikke spullen om hun lichaam.Nou jo,het is hier koud het heeft toch gevroren,oke kerel ik wens je nog veel plezier wij doen het maar met minder mooi weer. Gr uit Wass. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

  • 15 November 2011 - 23:27

    Neger:

    Hahaha!! Als je zo door gaat tegen die rijsttelers,blijf je zó nóg een jaar op vakantie hé..en dan zijn de ontbijtjes vast een stuk minder...

    laters!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 191780

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: