Onderweg naar Manilla. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu Onderweg naar Manilla. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Manilla.

Door: Ik natuurlijk...

Blijf op de hoogte en volg Bas

06 Februari 2014 | Filipijnen, Manilla

Ja hoor, het is weer zover, ik ben ff weg !! Ben 2 weken aan het werk geweest bij het Iffr in Rotterdam, heb lange dagen gemaakt, en ben moe !! Wat moet je doen als je moe bent ?? Juist ja , op vakantie! En daar ben ik weer mee bezig.
Ik heb een ticket gekocht naar Manilla, das de hoofdstad van de Filipijnen, en daar lig ik nu , op mijn kamer weer een verhaaltje te schrijven, ik weet niet of ik dat de hele vakantie blijf doen, zijn toch 3 weken, dus 20 verhalen.... En ik ben niet van plan om onwijs rond te gaan trekken....denk ik...

Ik ben woensdag om 5 februari op het vliegtuig gestapt, op zo'n hele grote airbus a380-800, op het moment het grootste passagiers vliegtuig wat er rond vliegt. Ik heb er eigenlijk niet veel van gemerkt, tis gewoon een groot ding, de service van "Emirates" vind ik niet heel geweldig, er zijn wel van die kleine dingen wat het wel leuk maakt : je tv scherm is groot, je kan met een usb kabel je ipod/pad/phone opladen, das leuk, maar verder, iets ruimer, maar daar is alles wel mee gezegd.

De vlucht naar Dubai duurde ongeveer 6 uur, daar moest ik 4 uur overblijven, en is je dan net niet genoeg geld hebt om een Rolex , een parfummetje of iets van Hermes of Victoria's secret te kopen ga je maar naar de mac en Starbucks, daar zit het klootjes volk te wachten op de volgende vlucht...

Dan is het 8 uur vliegen naar Manilla, gelukkig wel geslapen, niet heel goed, maar dan merk je niet dat je vreselijke pijn in je reet hebt... Dan kom je aan op het vliegveld van Manilla , oud ,vies en klein... Dan duurt het 40 minuten voordat je je tas hebt, en iedereen je voor je klote rijd, want iedereen wil met zo'n bagage trolley bij t randje staan, kneuzen. Dan door de douane, geld wisselen en naar een taxi, die staan er genoeg, goed geregeld, een ritje van 40 minuten en ik ben bij mijn hotel. Geen toeterende auto's, niet miljoenen scooters, maar beschaafde automobilisten!!

Aangekomen in mijn kamer, niet heel groot,maar van alle gemakken voorzien. Tas uitgepakt, kaart van Manilla gekocht en ff wandelen... De stripclubs en massage vrouwen zijn er in overvloed.... Maar nog steeds geen getoeter! Heb ff een bordje pasta gegeten in een sportbar, met wat biertjes... Nu in mijn kamer, douchen en verhaaltje geschreven..... Morgen ga ik echt beginnen...

Tot dan
Veel liefs Bas

  • 06 Februari 2014 - 15:13

    Mama:

    Heb je er toch nog een lange dag van gemaakt! Het is nu bij jou kwart over tien, ga lekker slapen joh! Je hebt nogal wat achter de rug! Slaap lekker, rust lekker uit. Morgen wacht Manilla op je. Kus van ons, m. xx

  • 06 Februari 2014 - 15:38

    Joseke:

    Nou, nou, wat een hoop gemopper!! De vlucht is lang en vermoeiend!! Maar nu ga je toch even drie weken genieten en wie kan nou zeggen ik zit drie weken in de zon??? Ja hoor Bas!! Jongen ga nou genieten!! Het is je gegund je hebt er hard genoeg voor gewerkt heb ik gehoord en gezien.

  • 06 Februari 2014 - 16:43

    Papa:

    Ik ben net thuis van klusjes bij pavan,en heb je verhaal gelezen,volgens mij gaat het goed komen,met de planning.
    Ga lekker uitrusten,relexen,goed eten,genieten,en nohog meerrrrrrrrrrrrr!!!!!..
    Hier is het k.. weer,regen hahahaha!! Een vraagje,heeft lianne ook een sleutel van je huis?
    Ivb met je post ect ect,nou joh geniet er van wij denken aan jou,doeidoei,,,,,gr Jo.

  • 06 Februari 2014 - 20:01

    Vivian:

    Hadden ze geen leuke dingen bij victoria secrets voor je :-)
    Leuk om je verhaal te lezen genieten en nog meer genieten daar!

    Heel veel plezier!

    Liefs
    Vivian

  • 07 Februari 2014 - 14:23

    Dees:

    Op naar een nieuw avontuur! tja iemand moet het doen toch?! ;)
    Kijk uit naar je volgende verhaal, maar wat belangrijker is...take care of yourself. (das engels voor denk aan jezelf en rust lekker uit!...ofzo, haha)
    kus Je schone zus

  • 08 Februari 2014 - 13:56

    Jeanne V Kuyen:

    heel veel plezier bas.
    van je moeder heb ik gehoord dat jij zo hard gewerkt heb.
    nu genieten.gr jeanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 191905

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: