Blue Lagoon. - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Bas Toet - WaarBenJij.nu Blue Lagoon. - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Blue Lagoon.

Blijf op de hoogte en volg Bas

02 November 2013 | Laos, Vangviang


Ik wordt heel rustig wakker, echt heel rustig, denk na over wat er is gebeurd de vorige avond. Ik begin te lachen als ik de foto's terug kijk. Ik heb geen vage tattoo op een rare plaats,ik heb geen tand laten trekken en er zit zeker geen tijger op mijn kamer, zo erg kan het dus niet geweest zijn.... So longgggggg gay boyyyyyy, hahahahaha, grapje met Leonie. Voor diegene die dit niet kennen ... Geeft niet, t komt uit de "Hangover " films!!

Ik ga douchen en kleed me aan, loop heel rustig naar "ons" restaurantje, bestel koffie en wat gebakken ei op een stokkie. Krant lezen... En dan heel langzaam zonder dat het afgesproken is, komen Sanne en Douwe binnen, Sanne en Yannick, Leonie. Iedereen is wat brak. We besluiten met z'n allen naar de Blue Lagoon te gaan. Dat is een soort sloot/vijver met heel helder water wat uit de bergen komt, daar zwemmen visjes in, en daar kan je in zwemmen. Er groeit ook een boom overheen waar je vanaf kan springen het water in, dat is een metertje of 5 hoog., er is een volley-bal veld , er staan een soort overdekte huisjes waar je kan gaan liggen. Een soort zwembad idee maar dan in een supermooie omgeving. Daar zitten ook Karlijn en Milou, 2 NL meisjes die we ook kennen, daar gaan we bij zitten. Er gaat een stel van ons naar de grot, wat daar ook bij zit, ik ga niet mee, heb geen lampie bij me en ben op slippers en dan wil ik geen grot in, weet ik uit ervaring.

Voordat we weggingen heb ik een bal gekocht, dus die trappen we ook. We doen heel erg ons best om te ontspannen. Het gaat eigenlijk best makkelijk....
We gaan om vier uur terug naar de tuk-tuk, die op ons gewacht heeft, hij brengt ons weer terug naar de stad.
Als je hier een tuk-tuk neemt naar een toeristisch iets betaal je een prijs per persoon of per tuk-tuk , en de chauffeur wacht dan op je tot je terug komt, meestal spreek je een tijd af, ideaal!
Onderweg spring Sanne en Douwe eraf, en wij rijden naar het centrum

  • 04 November 2013 - 19:33

    Dees:

    en dan en dan....de spanning stijgt!...(laat me raden...drank en gezelligheid! gelijk heb je!)

  • 04 November 2013 - 19:34

    Dees:

    enne...Ik ken die film! soooo long gayyy boyyyy! hahaha helemaal prima

  • 04 November 2013 - 20:44

    Mama:

    Ikke niet, maarre... lang leve de lol. Geniet er maar van hoor pik, voordat je het weet sta je weer achter de kachel! Liefs, mama xx.

  • 04 November 2013 - 21:39

    Joséke:

    Kijk dit noem ik nou ontspannen van je kater afkomen!

  • 05 November 2013 - 11:26

    Bro:

    Daaaaag goos,

    Ikke kenne hem oooook.... geen vis in de blender als vruchten ontbijt? ... zee...

    Lacheeeeee....

    Grotten is voor mietjes en koud....

    Leuk verslag , ik blijf nu al staren naar mn scherm, misschien verschijnt de volgende wel.

    Ltrz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 191947

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: