Bangkok Yeeeaaahhhh - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu Bangkok Yeeeaaahhhh - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Bangkok Yeeeaaahhhh

Blijf op de hoogte en volg Bas

18 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Zo,dat was de eerste nacht in Bangkok, niet echt best geslapen, vroeg wakker en natuurlijk, het regent en onweert zo hard dat ik besluit om te blijven liggen.

Dat kan eigenlijk want ik wil een hoop doen, gewoon ff de stad door om te kijken of ik het nog ken, als je hier 1 keer ben geweest vergeet je het nooit meer !!! Denk dat veel mensen dat kunnen beamen.

Goed, eerst koffie, als ik m'n hotel uit loop zit er gelijk een koffiebar ! Met super sterke en heerlijke dubbele espresso's. Weet je , ik neem er nog 1 , hahahaha omdat het kan....

Vanaf het moment dat ik daar wegloop, heb je die fucking irritante , 1 meter 40 lange , 40 kg wegende wezens, die je vanalles willen verkopen, tuk-tuk, taxi, op maat gemaakte pakken, pingpong shows, weed, echt alles. Gewoon negeren , niet aankijken, en als er iemand een opmerking maakt over m'n tattoo en er aanzit, vol uithalen.....

Dan ruzie maken met een Thai met een tuk-tuk over het bedrag wat ik wil betalen en hij graag wil hebben , het gaat over 0.20 € , maar ik win!! De eerste klap is toch 10 Baht waard !!

Ik naar de shopping malls, ben ze allemaal in geweest, heb niks gekocht maar was gewoon leuk om het weer te zien, hier mr.bijenkorf nog wat van leren.. Van daar met sky-train naar Lumpini Park, dat had ik een zeker iemand beloofd ! Vanuit daar met een metro naar de "central pier" om vervolgens een ferry te pakken naar China Town... Dus ik loop daar rond om een kaartje te kopen, zegt zo'n 1 meter 40 hoog mens met iets te veel kilo's dat dat 500 baht kost.. Volgens mij is dat mens niet helemaal lekker, maar dat zeg ik niet hardop gezien de vorige belevenissen..... Enfin voor 30 baht heb ik een kaartje, super leuk met de boot naar China Town, dat deden ze 1000 jaar geleden ook al !!

Ik dacht dat ik in China Town aan zou komen, maar de de boot is te ver doorgevaren( heb het stopknopje niet gezien ;-) ) en hij stopt aan de overkant van de rivier.. Dus zwemmen... Maar wat blijkt.... Nou nou nou waar blijft dat verhaal.... Die chinezen werken alleen overdag, dus niks ff chinezen... Dan maar met een tuk-tuk terug naar Khao san road om daar te eten. Springrolls, tom ka kai en pad thai, was iets veel...

Bij de 7/11 wat biertjes gehaald voor op m'n kamer, ben gaan douchen en heb een telefoontje gepleegd voor " some companyyyy"


Nee nee grapje

Zat een beetje te internetten enzo toen ik een berichtje tegenkwam over bomaanslagen in Yangon, Myanmar.. Beetje verder zoeken, en bleek dat er bomaanslagen waren gepleegd in Yangon, de hoofdstad waar ik 3 dagen zou blijven , en in Bagan waar ik voor mezelf heen moest voor de hete luchtballon tocht... Ben de hele nacht bezig geweest, met Dees, bedankt ! Heb besloten dat het niet verstandig is om naar Myanmar te gaan. Op dit moment zit ik op het dakterras van de "Banyan Tree Hotel" op de 61 e etage, en de tranen schieten in mijn ogen, gvd kutzooi...

Ik ga maar proberen te slapen, morgen los ik het wel op. En dan kan je niet slapen.....

  • 20 Oktober 2013 - 08:42

    Dees:

    Wat een verhaal. En echt he, die 1 meter 40 mensjes kunnen echt zo niet leuk zijn!
    En wat moet je nou met een tuk-tuk? die past toch niet in je handbagage, suffies ;)
    Tranen! nee hoor niet doen. Snap het wel hoor, je wilde er zo graag heen, maar het is beter zo! even de boel resetten en door met plan B!
    Kus dees

  • 21 Oktober 2013 - 20:08

    Tante Femmy:

    Ik kreeg 6 mails tegelijk,dus ik kan ze in ieder geval wel ontvangen!
    Moet ze alleen nog even op mijn gemak doorlezen!
    Gr:Tante Femmy x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 192031

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: