Dag van vertrek en aankomst in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu Dag van vertrek en aankomst in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek en aankomst in Bangkok.

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Gisteravond nog een wijntje gedaan bij Stefan en z'n vriendin Rocio, bedankt jongens was erg gezellig !! Niet zo heel laat thuis, gelijk naar bed en slapen, ik had wel een goede nachtrust nodig ivm de avond ervoor..... Wat een avond, als ik eraan terugdenk heb ik nog steeds een kater!! !

Maar dinsdag op tijd op, Marcel komt rond 14:00 , hij brengt me samen met Steef naar schiphol, jongens ook bedankt... Daar ff een burger gehaald en wat rondgelopen, ben toch nog nerveus, en de tijd tikt door, dan is het tijd om naar de gate te lopen. Ik was er ruim op tijd en vanaf daar ging het vrij rap. Op dit moment vliegen we al ruim 3 uur en het is 21:15 Nl tijd. We hebben al gegeten en koffie met een neut genuttigd, filmpje gekeken, en zit nu dus een berichtje te tikken.

Voor zover heb ik ook nog geen "aai over mijn bol "gekregen, al zijn die blonde KLM ...... Best vriendelijk. Sry D.

Ik ben blij dat ik onderweg ben, ben weer trots op mezelf om weer zo'n onderneming te ondernemen, ik kom tot rust en ga zo fucking hard genieten, das ongekend.

Nog maar 7 uur vliegen.....

Inmiddels moeten we over 20 minuten gaan landen, heb een heerlijk ontbijt gehad, nee dus... En nog steeds geen aai over m'n bol !!!

Ik heb denk een uur geslapen in totaal, ben kompleet kapot, volgende keer met Singapore Airlines ofzo.

In Bangkok is het 25 graden , bewolkt met lichte regen....

Ik zit inmiddels in de taxi onderweg naar mijn hotel, maar niks lichte regen , tis net zulk klote weer als in Nl !! Daarvoor ga ik toch niet naar de andere kant van de wereld....

Na 2,5 uur in de taxi te hebben gezeten ben ik eindelijk op plaats van bestemming, en het regent nog steeds heel hard...

Ik heb een beetje rond gelopen, m'n financiën op orde gemaakt, tas uitgepakt en met familie aan de skype. Ik wilde nog douchen en een uurtje slapen maar heb het niet gedaan want om 18:00 is het donker. Ik ben langs de rivier naar de Wat Arun gelopen, was ff 40 minuten onderweg... Op de terug weg meteen een tuk- tuk genomen,gemak dient de mens, toch !?
Op naar khao San Road, eten !!

Ik heb een grote Chang besteld, springrolls, tom kah kai, en pad thai... Omdat het kan!! Tis echt lekker, !!
Terwijl ik mijn bier op zit te drinken vallen mijn ogen dicht, zo moe ben ik !K ik reken af en ga naar m'n hotel, daar aangekomen meteen in slaap gevallen! Ben nog steeds moe, zal ik nog koffie gaan doen bij Starbucks, of blijf ik op bed liggen met m'n .... In mijn hand..... Denk het laatste.

Truste....

• 17 Oktober 2013 - 16:07

Mama:

Gelukkig, hier is dan je eerste, langverwachte reisverslag. Niet op de orthodoxe manier, dan maar via een omweg. Fijn dat je je humoristische manier van schrijven nog niet verleerd bent! Ik ga duimen voor een zonnige vrijdag, maak er een mooie dag van! Veel plezier schat! xx

• 17 Oktober 2013 - 23:14

Mama:

Nou jochie, vanavond jouw dvd bekeken over Myanmar: wauw! Inle lake, vissers, sigaren; ik hoop van harte dat je het nog te zien krijgt! Laat je ons gauw weten of het lukt? We gaan ons suf duimen voor je! Toi toi toi, sterkte en succes!!! xx

• 18 Oktober 2013 - 10:16

Mama:

Jammer jammer jammer!!! We hebben de blaren op onze duimen gedraaid en nóg gaat je reis naar Myanmar niet door. BALEN!!! Maar pak jezelf bij de lurven en ga genieten in waar-je-dan-ook-naar-toe-mag-gaan. Geeft niks joh, je bent op vakantie, zet de knop om en neem het maar zoals het komt. Kop op lieffie, komt goed! Dikke knuffel van papa en mij. xx

• 20 Oktober 2013 - 08:31

Dees:

wat zeg jij nou? geen aai over de bol gekregen! Daar horen ze nog van!
    Maar de volgende keer zit ik gewoon op de vlucht en ga jij echt niet met de concurrent! ;)
    kus Dees