De voorbereiding. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Bas Toet - WaarBenJij.nu De voorbereiding. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Bas Toet - WaarBenJij.nu

De voorbereiding.

Door: Ik.

Blijf op de hoogte en volg Bas

03 Oktober 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Ti's toch wel gek om weer een verslag te schrijven voor jezelf ,terwijl iedereen meegeniet, alsof ik voor iemand anders de verslagen schrijf... Maar ik ga nu ook weer proberen mijn verhalen te schrijven ZONDER censuur en gewoon op mijn manier !!

Dus lieve mensen , ik vertrek op 15 oktober naar Bangkok, waar ik een paar dagen blijf, en ga dan op 19 oktober naar Myanmar. Na ongeveer 2 1/2 week ga ik terug naar Bangkok, waar ik 1 nacht blijf, om vervolgens 4 weken naar India te gaan.

Ti's weer een hele reis en ben best gespannen, ik heb er heel eerg veel zin in!! Weer en grote uitdaging.

Ik ga proberen om jullie allemaal op de hoogte te houden , en elke dag , of om de dag een verhaaltje te vertellen....

Tot zover het eerste deel,

Groetjes

• 03 Oktober 2013 - 14:25

Mama:

Ik kijk nu al uit naar je hilarische verhalen! [en naar 3 december... ;-)] xx

• 03 Oktober 2013 - 17:08

Dees:

Lieve schone broer, ga ervan genieten, dan doen wij dat van jouw verhalen.
    Ik gooi er nog even een "aai over de bol" uit voor mijn collega's! Have fun en we houden van je! Kus je schone zus ;)

• 03 Oktober 2013 - 23:16

Si Ming:

Geweldig Bas, ik wens je alvast veel plezier bij de voorbereiding en weer een fantastische reis.
    Ik kijk nu al uit naar je verslagen.
    Ga genieten hè. Groetjes Si Ming

• 07 Oktober 2013 - 12:50

HennyTseng:

Gaaf hoor ,ik zou best meewillen haha,maar daar zie jij natuurlijk niets in wat moet je met zo.n oud mens.

maar heel veel plezier geniet er van en blijf gezond en ik kijk ook uit naar je verslagen groetjes

• 07 Oktober 2013 - 21:08

Pavan:

Ha Bas,
    Bijna klaar voor de reis. Leuk dat je toch naar India gaat. Maar schrik niet, want het is een wereld op zich.
    Maar jij red je wel, met je jarenlange ervaring. Maak er weer een onvergetelijke ervaring van. En vergeet niet af en toe te genieten. Succes, Pavan