Borneo, het land van de koppensnellers.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Borneo, het land van de koppensnellers.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Borneo, het land van de koppensnellers..

Blijf op de hoogte en volg Bas

02 November 2012 | Maleisië, Kuching

Na een veel te koude nacht rust, door de airco die niet te verstellen is vanuit de kamer,vroeg wakker,. Ben nog ff blijven liggen ff Facebook bekijken enzo. Brr koud hier , ik naar boven om te ontbijten,kijk naar buiten....regen ... Later is het wel opgeklaard, dus ik vol goede moed naar buiten, eerst naar de toeristen kantoor om een kaart te kopen van de omgeving, en dan maar lopen. Begint het weer te regenen, maar niet hard genoeg voor een paraplu, en het is niet koud, dan maar doorlopen. Ik heb de hele ochtend en halve middag rondgelopen, hier en daar wat eten, het een het is wat lekkerder dan het ander... Zo had ik wat van die gifrode kipsate gekocht ( kwartje per stuk ) ...smerig... Heel veel bot en kraakbeen, bah , ik weet ook wel dat ze hier echt alles eten, maar dit gaat te ver.. Dus , prullenbak , Sate weg, zag je allemaal mensen kijken... Of ik een doodzonde had begaan.. Hahaha

Spontaan kwam ik weer bij het hostel aan, komt goed uit want ik ben moe!. In de lobby wilde ik wat gaan lezen maar mijn ogen vielen de hele tijd dicht, dus ben heerlijk ff gaan liggen..

Daarna ben ik wel in de lobby gaan liggen op van die groete kussens, daar heb ik mijn verhaal geschreven over Thailand en heb ook nog wat gelezen.

Morgen wil ik naar Bako National Park om te wandelen en wilde dieren te spotten, mijn kamergenoot wil ook mee , dan zijn we in ieder geval met 2. We moeten dan eerst de bus hebben en dan een boot naat het NP. De boot kost 50 RM per keer en gaan max 5 personen in , dus dan is het 10 RM pp, das prima.ik heb er zin in. Dit is echt zo'n zin die ik in elk verhaal zet volgens mij, misschien komt dat omdat ik het echt allemaal leuk vind... Gek hè.

Vanavond ben ik ook nog ff buiten geweest om te eten en te wandelen, en hier langs de rivier staan allemaal tentjes waar je iets kan eren en drinken. De "locals" komen hier ook veel, er wordt muziek gemaakt en gedanst en je kan allerlei rotzooi kopen, en weggooien .. Wel leuk om te zien, alles is verlicht, echt leuk. Ik wil morgen als ik terug bij uit het NP met een bootje de rivier oversteken, daar zag het er ook erg gezellig uit, ik weet alleen niet oe ik terug moet.... Dat zien we morgen wel.

Nou, ik denk dat ik nu helemaal bij ben met de verhalen schrijven, kostte ff tijd, maar dat heb ik hier wel....
Ti's 23:00, ik ga mijn bunker in, morgen vroeg op.

Mzzl.

  • 02 November 2012 - 17:48

    Mama:

    Hé goos, wat een gaaf verhaal weer! Leuk om te lezen. Veel plezier morgen als je orang oetans gaat aaien! Veel liefs, p/m. xx

  • 02 November 2012 - 17:48

    Mama:

    Hé goos, wat een gaaf verhaal weer! Leuk om te lezen. Veel plezier morgen als je orang oetans gaat aaien! Veel liefs, p/m. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 191889

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: