Naar huis.... - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Naar huis.... - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Naar huis....

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Februari 2012 | Brazilië, Natal

zoooo, de laatste dag is aangebroken, maar het is nog wel vroeg (6:00 uur), ik blijf nog ff liggen hoor voordat ik ga ontbijten.

Na het douchen ff snel ontbijten, heb het buffet nu ook wel gezien.Marte zat al buiten met een bak koffie, dus maar ff koffie halen en dan een broodje.

Vandaag nog maar ff naar het zwembad, we moeten om 12 uur uit de kamer maar niemand houdt er rekening mee.
Terug naar de kamer en douchen en de laatste spullen pakken, wat moet er in de koffer en wat in de rugzak, want in Nederland is het f..king koud !!

Na het douchen en omkleden nog ff een broodje bestellen bij de poolbar, wat erg lang duurde want ik moet nog uit-checken en de rekening betalen.
Die 020 kippen kwamen ook al aanlopen en ik had nog steeds geen lunch, ik ben snel naar de receptie gelopen om te betalen. Uiteindelijk is m'n broodje er !! 40 minuten op moeten wachten!!

Om half 3 worden we opgehaald .
Op het vliegveld moeten we ongeveer 1.5 uur wachten eer we aan de beurt zijn..
Zelfde klein vliegtuig, andere stewardessen maar ook met een maatje meer en dezelfde arrogante houding en de vreselijke nep lach. En dan word er door de piloot gezegd : geniet van de service... ik weet niet welke service die bedoeld maar misschien moet ik piloot zijn om dat te snappen maar wij kregen het niet !!! Heerlijke pasta met 4 kazen, pfff, heerlijke verse pasta salade nicoise ,welke gvd bevroren was..enzo.. Nooit meer met Arke naar een verre bestemming, beter Aeroflot ofzo..

Na een korte stop op de Kaapverdische eilanden weer door naar huis, ik heb veel geslapen , en toen ik wakker werd waren we geland in Amsterdam, hoera !!!! Bijna naar huis.

Wachten op de koffer, afscheid nemen van die gasten en 020 kippen, en met de trein naar huis.

Het was een leuke vakantie, leuken dan gepland omdat ik daar leuke mensen heb ontmoet.

Volgende keer weer naar de andere kant van de wereld ;-)

Tot dan ...

  • 19 Februari 2012 - 21:31

    Si Ming :

    Weer veilig thuis hè Bas.
    bedankt dat ik mee mocht. Ik vond het erg leuk om je avonturen mee te maken
    Kijk nu al uit naar je volgende reis hahaha
    Groetjes Si Ming

  • 21 Februari 2012 - 11:35

    Kippie 020:

    Ha Bas, haha heel leuk om terug te lezen. Thanks voor de foto's en voor de gezelligheid op vakantie! Heb genoten van jullie & Brazilië! Oja, heb de foto's die je me verstuurd hebt, doorgestuurd naar de rest, dus dan hoef je dat ook niet meer te doen! X Sia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Op naar het land van de Samba en carnaval

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2012

Naar huis....

19 Februari 2012

Laatste hele dag 2

16 Februari 2012

Laatste hele dag...

16 Februari 2012

Natal en Pipa

14 Februari 2012

bon dia
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 191911

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: