bon dia - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu bon dia - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

bon dia

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 Februari 2012 | Brazilië, Natal

Hallo allemaal, ff verslag doen van de laatste dagen.

Afgelopen zondag wilde we hetrustig aan doen omdat we maandag naar Pipa wilden dus hadden we besloten om niet te veel te gaan doen.

Dus... een beetje bij het zwembad gelegen gehangen en gezwommen, biertje drinken en hebben besloten om wat te gaan eten in Ponte Negra en daar een borrel te doen om vervolgens op tijd terug te gaan naar het hotel... Das gelukt, maar toen.... hebben we nog een drankje gedaan op de kamer van die gasten en was het niet te laat :-)

Volgende ochten op tijd ontbijten,( niet t vroeg)want we gaan naar Pipa, dachten we..Mark had contact gezocht met Michel,de reisleider,en die had vertelt dat de reis ruim 2 uur duurt en dat de laatste bus vanuit Pipa om 18 uur terug gaat, dus had het niet zo veel zin om te gaan... gvd klote zooi, iedereen had zich hierop verheugd. Nu doen we dat morgen of donderdag.

Dan maar naar een grote supermarkt in Ponte Negra, de carrefour !!! Daar zijn we gekomen door 2 verschillende stadsbussen te nemen en veel te vragen aan mede reizigers. Veel drank ingeslagen, dat we ook maar gelijk op hebben gezopen, maar daar hebben we wel een hele tijd over gedaan hoor !!

Na de boodschappen omkleden en naar het zwembad.Het was niet echt heel mooi weer, bewolkt maar wel warm.Eerst een broodje gegeten en toen door naar het zwembad, daar een biertje besteld en nog een!! Toen ging het personeel opruimen (omdat er toch geen gasten waren , behalve wij)en toen hebben wij drank van de kamer gehaald en begon het feest !!!!

Jezus... er is zoveel drank doorheen gegaan dat iedereen een stuk in zijn/haar kraag had!!! Later ben ik mijn docking station gaan halen met m'n i phone voor de muziek...
Wat een feest...
Rond half 12 hebben we er een punt achter gezet... En toen nog met 2 gasten op geweest !!!! Ben KAPOT !!
Ik ga zo naar Natal en dan naar zwembad om een beetje bij te slapen.

To be continued....

• 14 Februari 2012 - 19:07

Marcel:

He gozer,

Volgens mij heb je het wel naar je zin daar!! Beetje veel zuipen geloof ik :))
    Zijn er nog een beetje mooie vrouwen te paaien??
    Hier in Nederland is het eindelijk niet zo onwijs koud meer, weekend in haarlem wat namelijk Fucking koud brrrrr.
    Wel lekker weekend gehad en omdat het zo koud was van kroeg naar kroeg gelopen, zo kom je in kroegen waar je nog niet dood gevonden zou willen worden.
    Maar ja 100 meter lopen en je was bevroren dus dan maar snel de dichtstbijzijnde kroeg in :))
    Verder alles rustig hier en sowieso minder weer als waar jij zit :)) nog last van die stakingen ??
    Geniet er nog ff van vriend spreek je snel

• 14 Februari 2012 - 22:55

Chickies 020:

Kicke jonguh! Oja joh? Jij ligt nu ff lekkuh een uiltje te knappuh, maar wij hebben best wel hong ur dus aanmaken met die hap. Arrievedetsjie uit Brazil van de 020-chickies.

• 15 Februari 2012 - 20:06

Mama:

Hoi zuipschuit,
    Hou je je levertje een beetje in de gaten?! Zijn jullie vandaag naar Pipa geweest? Wat gaan die dagen snel hè, nog maar 2 hele dagen!
    Gisteren was het trouwfeest van Fem & Henk een groot succes: we waren met 27 man. Fem was helemaal ondersteboven van alle mensen en belangstelling. Heel gezellig geweest. Veel plezier nog voor de komende dagen!
    Dikke kus van ons, mama xx.

• 17 Februari 2012 - 00:10

Steef:

Sorry dat ik je verhalen nu pas lees.....ach een mens moet ook zijn eigen vakantie regelen....Hahahaha!! Ik heb al een zodiac tocht geregeld om walvissen te spotten,en een binnenlandse heli-vlucht(250km) Dikke shit he ouwe!!!!! O en de Niaga Falls natuurlijk!!! hoef nu nog maar 2 weken in te plannen!!!! X je! en goede reis terug!