Gooooooood Morning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Gooooooood Morning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Gooooooood Morning Vietnam

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal, hier een berichtje uit het verre Oosten.

Na een belachelijke reisdag van 26-27 uur met vertraging eindelijk aangekomen in het tropische , muffe drukke, veel drukkere, klamme, chaotische stad Ha Noi.

Na een uur durende rit vanaf het vliegveld eindelijk aangekomen in het hotel< klein maar wel vriendelijk, er is maar 1 dame die engels spreekt en die moest ff van huis gehaald worden !! Geeft niet heb toch tijd zat !!lekker kopje thee erbij..

Simpele kamer maar schoon, geen beestjes enzo.FF snel douchen en dan maar de buurt verkennen .... Hahahaha wat een lol , alle straten heten hetzelfde...Gisteren dan want nu gaat het een stuk beter.. Hoop gelopen en gegeten en water gekocht, prima terug naar hotel beetje tv kijken en slapen. Wekker gezet op mijn telefoon om 8.00, maar die ging niet NEEEE want mijn telefoon staat nog op NL tijd !!! KNEUS !!

De stad in en de toerist uithangen, wandelen met de lonely planet en stratenboek in de hand, hoed op en camera op m'n buik, ja op m'n buik want steeds tas van mijn rug afhalen foto maken, camera opbergen en terug in je tas gaat ook vervelen !!! Ja mam ik ben voorzichtig !!

Net ff powernappie gedaan en gedoucht, ik zweet me de touwt....g !!

What The Fuck , ik ben er gewoon !!

Ga nu weg ff eten , heb honger, oh nee gewoon omdat het kan en niks kost HAHAHAHA

Mazzeltjes en de groeten

Morgen naar Halong Bay !!!!

• 04 November 2011 - 11:23

Dees :

Dat klinkt alsof jr het daar nu al leuk hebt! Leuk man! Dat van die wekker is inderdaad best blond! Maar ach het kan de beste overkomen, zo zie je maar.
    Veel plezier in halong bay.
    Kus je schone zus.

• 06 November 2011 - 08:06

Ksenija:

Geen beestjes...... ha ha hahhhhahaaaaaa. Dat is belangrijk!
    En de wekker, ah. Zo'n Iphone kan ook niet alles. De zomer-winter tijd kan die wel, maar daar heb je niets aan he.
    ha ha haha groetjes