Gooooooood Morning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Gooooooood Morning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Gooooooood Morning Vietnam

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal, hier een berichtje uit het verre Oosten.

Na een belachelijke reisdag van 26-27 uur met vertraging eindelijk aangekomen in het tropische , muffe drukke, veel drukkere, klamme, chaotische stad Ha Noi.

Na een uur durende rit vanaf het vliegveld eindelijk aangekomen in het hotel< klein maar wel vriendelijk, er is maar 1 dame die engels spreekt en die moest ff van huis gehaald worden !! Geeft niet heb toch tijd zat !!lekker kopje thee erbij..

Simpele kamer maar schoon, geen beestjes enzo.FF snel douchen en dan maar de buurt verkennen .... Hahahaha wat een lol , alle straten heten hetzelfde...Gisteren dan want nu gaat het een stuk beter.. Hoop gelopen en gegeten en water gekocht, prima terug naar hotel beetje tv kijken en slapen. Wekker gezet op mijn telefoon om 8.00, maar die ging niet NEEEE want mijn telefoon staat nog op NL tijd !!! KNEUS !!

De stad in en de toerist uithangen, wandelen met de lonely planet en stratenboek in de hand, hoed op en camera op m'n buik, ja op m'n buik want steeds tas van mijn rug afhalen foto maken, camera opbergen en terug in je tas gaat ook vervelen !!! Ja mam ik ben voorzichtig !!

Net ff powernappie gedaan en gedoucht, ik zweet me de touwt....g !!

What The Fuck , ik ben er gewoon !!

Ga nu weg ff eten , heb honger, oh nee gewoon omdat het kan en niks kost HAHAHAHA

Mazzeltjes en de groeten

Morgen naar Halong Bay !!!!

  • 04 November 2011 - 11:23

    Dees :

    Dat klinkt alsof jr het daar nu al leuk hebt! Leuk man! Dat van die wekker is inderdaad best blond! Maar ach het kan de beste overkomen, zo zie je maar.
    Veel plezier in halong bay.
    Kus je schone zus.

  • 06 November 2011 - 08:06

    Ksenija:

    Geen beestjes...... ha ha hahhhhahaaaaaa. Dat is belangrijk!
    En de wekker, ah. Zo'n Iphone kan ook niet alles. De zomer-winter tijd kan die wel, maar daar heb je niets aan he.
    ha ha haha groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 191867

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: