Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Oktober 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

'S morgens ff ontbijten en spullen pakken voordat ik naar de bus ga. Het is weer superheet, loop te zweten als een malle,zeker als je loopt te sjouwen met je spullen. Toch maar met d metro, ti's net te ver lopen. De bus zou om 11.00 uur gaan maar ging pas 11.45 ,tuurlijk....

Prima rit om bij te slapen, duurt pm 4uur... Ga ik net onder zeil word er gestopt bij de grens , moet je eruit om je paspoort te laten zien, mag je weer terug de bus in, 2 minuten later moet je er weer uit om met je tassen door de controle te mogen.... Doe dat gvd in 1 x....

Kom ik eindelijk in Melakka aan, taxi genomen voor 20 ringit(5€) ben je nog genaaid!! Op de terugreis heb ik een bus genomen naar het station voor 1 ringit, een kwartje!! In het hostel aan gekomen ..... De foto's heb ik laten zien op FB..Dussss ,zo ziet low-budget eruit.... Pffff

Maar goed ,het stadje was echt leuk, ik heb 1 1/2 uur in het stadhuys gezeten omdat het onwijs hard regende en onweerde, tuurlijk geen plu bij me, hoe zat het ook alweer met die ezel.....

Lekker gegeten en teug naar het hostel om te slapen... Slapen , hmmm, kon ik maar slapen, vies, snurkende mensen, slecht matras, 3,77€ wat verwacht ik dan??

Volgende ochtend zo snel mogelijk weg... Met de bus..

Lekker 2 uur slapen in de bus!!

Toen ik wakker werd wist ik niet waar ik was... Zeg maar centraal station. Ik naar binnen om te vragen waarbij was en waar ik heen moest, alle info was binnen, nu ontbijten!

Onderweg naar het hostel begon het weer te regenen, en niet te zuinig ook, straten blank, het slootje werd een rivier!,, uiteindelijk toch naar het hostel gelopen, t zat om de hoek. Leuk gezellig mooi schoon!! Gewoon kikkuh, spullen naar boven gegooid, terug naar de bar , heerlijk corona -tje besteld en zitten skypen met het thuisfront, helemaal blij !! 'S middags de stad in, op zoek naar de Petronas Towers, Jezus wat groot.... Wel gaaf hoor!! Verder rond gelopen en laten bezinken dat ik er echt ben !!

Terug naar het hostel,douchen, naar buiten en op zoek naar eten in chinatown. Niet zo moeilijk hoor !!

Op het dak van dit hostel zit een bar.... Ik naar boven met iPad en boek om uit te vissen wat te doen deze dagen... Niet gelukt hoor, ti's 3.28 uur en ik lig nog dit verhaal te schrijven...

T was erg gezellig !! En wat ik morgen ga doen....

Kweet nie, nog nie....

Zondag naar de motor races en morgen ???

Truste.

  • 19 Oktober 2012 - 21:43

    Mama:

    Truste feestbeest, offe... vakantieganger! Geniet scheet, daarvoor ben je daar! Dikke kus, mama. X

  • 22 Oktober 2012 - 10:08

    San:

    Há broertje,

    Pff, als k zo lees (op afstand bedoel ik dan) krijg ik een benauwd gevoel wanneer je slaapt in een bus en dan wakkers schrikt van of een controle of een bestemming waarvan je niet weet of het de gooie is...
    Controle zonder zwaar bewapende lilliputters dit keer?? haha
    Rondwandelen in een grote stad en staren naar de torens ...kikkûh
    Slapen in een lekker bed is en word dus een luxe voor je deze vakantie??

    Gaaf verhaal.... op dak met overfiew ...

    EN DAN MORGEN DE RACE......GAAAAAAAAF zeg!!!

    Hoor je snel.
    Gr
    Bro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 191822

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: