Laatste hele dag 2 - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Laatste hele dag 2 - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Laatste hele dag 2

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Februari 2012 | Brazilië, Natal

Nou , zoals gezegd omgekleed en naar het zwembad, het weer valt wat tegen, het is wat grauw en hier en daar de zon.

Dus het idee om naar Ponte Negra te gaan om op het strand te liggen, en voor degene die het leuk vinden , voetbal kijken in de kroeg, valt een beetje in het water. Maar dat mag de pret niet drukken, dan maar voetbal kijken in de bar van het zwembad onder het genot van .... een alcoholische versnapering!!! Ajax verliest bijna kansloos van Manchester:-)) Wat vervelend nou...
AZ , Twente en PSV winnen wel !!!

Na de wedstrijd ff een paar uurtjes slapen en dan omkleden om naar de boulevard te gaan voor het laatste diner en op stap met z'n allen.
Ik zie het stappen niet zo zitten, ben moe en ben het zat, Marte ook , dus na het diner zijn we met z'n 2 en terug naar het hotel gegaan .

Onder het genot van een plaatselijk rummetje-cola ben ik begonnen met m'n koffer inpakken, nog 1 nachtje en dan lekker naar huis, naar mijn eigen koffie en bed enzo!!

k heb er zin in !!

• 19 Februari 2012 - 15:25

Mama:

En intussen ben je alweer lang en breed thuis en druk aan de was & strijk; zo snel gaat dat! 't Was weer leuk Bas, om je belevenissen te lezen en mee te beleven, maar we zijn blij dat je weer heelhuids thuis bent!
    Kus van ons!
    xx