Bon dia - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Bon dia - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Bon dia

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

11 Februari 2012 | Brazilië, Natal

Hallo allemaal, hier het eerste verslagje vanuit Brazilië.

Na een lange dag reizen, ca 13 uur, eindelijk in de kamer , netjes simpel schoon, kikkuh uitzicht.
In het busje onderweg naar het hotel met mensen in gesprek geraakt, het klikt.... 3 amsterdammers en 2 meisjes, ook uit A'dam .

's avonds met z'n 8 en bij het zwembad biertjes zitten drinken tot een uur of 11( 3 uur 's nachts nl tijd) ik ben aardig stuk. Lekker geslapen en goed ontbeten met die 2 meiden .

Om 10:00 uur info door reisleider, maandag gaan we met z'n 6 en naar Pipa , op eigen gelegenheid en woensdag een buggytour.

Nu gaan we op zoek naar een supermarkt en pinautomaten!!! Het klikt gewoon, en dat is fijn als je alleen op vakantie bent !!!

Donderdag wil ik graag naar Recife voor het carnaval!!!

Het is hier niet zo goedkoop als ik had gedacht dus gaan we naar de supermarkt!!!

Ik ben weg,

Tot snel

Doei doei

• 12 Februari 2012 - 11:20

Mama:

Joh, wat fijn voor je dat het zo klikt met die Ajaxieden... Maar wat ben je druk!? Ik dacht dat je 7 dagen op je rug ging liggen...? Gozertje, veel plezier daar en wees voorzichtig (ook met je realletjes!).
    Dikke kus van papa en mij. Doeidoei! xx