19-11 Taupo,het miment van de waarheid. - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu 19-11 Taupo,het miment van de waarheid. - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Bas Toet - WaarBenJij.nu

19-11 Taupo,het miment van de waarheid.

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 November 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo



Ik ben vroeg wakker, beetje nerveus, ik ben benieuw of ik kan springen vandaag. Lisa komt vandaag ook naar Taupo en wil ook graag springen. Ik loop naar de receptie en vraag hoe het er voor staat. Het ene moment is het mooi weer en het andere regent het een beetje. Tot 10 uur word er niet gesprongen. Klotezooi ! Ik ga bij mijn kamer zitten, buiten, en bel naar Nederland. Ik loop om 10 uur, 10:30 , 11 uur naar de receptie om te vragen hoe het gaat, maar krijg steeds nul op rekwest ... Lisa is onderweg, dus ik loop naar het centrum, wil nog steeds een shirt van de All Blacks. Als ik net een winkel in loop krijg ik een berichtje van Lisa dat ze in de buurt is. Ik loop terug en ontmoet haar in de tuin van mijn hostel. We vragen meteen weer of er nog kans is om te springen, maar die is verkeken..... Godver de godver !!

Lisa zit niet in mijn hostel maar in een andere een straat verderop. Daar lopen we heen, daar zit ook een Nl meisje die met Lisa mee is gaan liften.... Liften... Ben je niet goed , in geen 100 jaar dat ik ga liften, ook al is het goedkoop... Ben je niet lekker...
Maar goed , Janneke gaat mee de stad in, op zoek naar een shirt.
Janneke wil eigenlijk niet shoppen, die wil liever naar die gozer met we ze gister heeft zitten zoenen..... Ik snap die gozer niet, ze heb een bek om op te beuken, en de acne zit tot achter haar oren, ik wil niemand beledigen, maar ik zou het er niet op kunnen...

Ik wil graag het shirt van afgelopen seizoen, een zwart shirt met een witte boord, die heb ik gevonden maar dan in een xxl wat best wel groot is. Ik denk dat ik gewoon een xl pas.... Fantastisch land, alleen dat shirt is er niet in xl... Heb ik weer.
Uiteindelijk vind ik het shirt niet, ik heb nog een paar dagen in Napier en Wellington, dat moet goed komen.

Ik wil graag nog een wandeling maken, Lisa liever niet aangezien er hele donkere wolken aan komen drijven. Toch doen we een stukkie lopen en gaan daarna naar de supermarkt om bier te kopen, gewoon lekker bier drinken en ouwehoeren.... We vragen aan Janneke of ze ook naar mijn hostel komt voor een drankje ,wat ze ook doet, maar ook snel weer weg is. Bij ons aan tafel zit ook dat grietje van de para school.... We zitten lekker te beppen en bier te drinken, erg gezellig.
Ik moet ook nog eten maar niet zo veel zin om dat hier in dit hostel te doen, te veel Duitsers, het lijkt wel of ik in de zomer op de boulevard loop, zoveel Duitsers, nog net geen kuilen in de keuken...
We lopen weer terug naar de supermarkt en koop tortellini, champignons en spinazie enzo. Lekker makkelijk en toch lekker, hoop ik.
Als we in het hostel aankomen waar Lisa en Janneke verblijven , zijn er nog wat Nederlanders, ik maak kennis met hun en drinken een biertje. Dan word het toch tijd om wat te eten te maken. Ik zit er heerlijk van te eten,maar is wel wat veel voor 1 persoon. Nou heb ik in de supermarkt ook wat plastic bakjes gekocht, 4 x 1 ltr, met deksel, jaja ik bewaar wat eten...ons bin sunig !! Dus als het eten is afgekoeld stop ik de tortellini in een bakkie, en spinazie en kaas in een ander, jaja dan heb ik morgen ook nog een prakkie !! Ik sta versteld van mezelf !
Mijn bus gaat morgen om 12.55, maar wil niet gaan zitten wachten tot die tijd, ik wil nog een wandeling maken naar de " Huka Falls" dat is wel te doen in die tijd. We spreken om 8:30 af in mijn hostel. Ik loop naar mijn hostel en stop mijn etens bakjes in de koelkast en loop naar mijn kamer voor een douche en pak mijn tas in.
Ik duik mijn bed in , morgen vroeg op !

  • 24 November 2014 - 10:20

    Bro:

    Shit man ...weer niet !! tevens weer een dag voorbij met wachten en hopen..
    Is er nóg een mogelijkheid waar je kunt springen of is het nu gedaan met je droomvlucht?
    Ik dacht dat je het shirt al binnenhad... postorder misschien??
    Volgens mij zijn je hoogtepunten pas wanneer je in de keuken bent met verschillende travelers.
    Leuk om te lezen.

    Vermaak je..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 191433

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: