Helemaal niks ! - Reisverslag uit Zamboanguita, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu Helemaal niks ! - Reisverslag uit Zamboanguita, Filipijnen van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Helemaal niks !

Blijf op de hoogte en volg Bas

23 Februari 2014 | Filipijnen, Zamboanguita


Vandaag zit er helemaal niks in de planning, beetje eten, drinken en slapen. Bij het zwembad liggen en biertjes drinken.
Ik heb echt geprobeerd om uit te slapen, wat natuurlijk niet is gelukt, dan maar in m'n nest blijven hangen tot ik het tijd vind voor het ontbijt. Dat is rond 9 uur. Ik bestel een omeletje en neem wat koffie. Ik zit uiteraard de voetbaluitslagen door te nemen, en verder de krant te lezen. Na het ontbijt ga ik bij het zwembad liggen, eerst in de schaduw, maar krijg steeds meer zon naarmate de dag vordert, het word me te warm en besluit om een hangmat in de schaduw op te zoeken, die is. Ik nestel me erin, zet een muziekje op en van in slaap. Door de stevige wind lig ik heen en weer te wiegen, wat me best bevalt. Ik slaap heerlijk. Dan word ik wakker en ben totaal verbrand, vooral mijn borst, heb er nog steeds last van. Ik loop naar mijn kamer en neem snel een douche in de hoop dat het afkoelt, wat niet gebeurt. Dan maar weer eten. Na het eten ga ik naar mijn kamer, daar is het lekker koel, ik lig wat tv te kijken en val weer in slaap.
Later als ik wakker ben , bel ik wat naar nederland , en ga naar de bar voor een biertje, en nog 1.... Dan maar weer eten.
Ik moet ook mijn tas gaan pakken, morgen om 9 uur heb ik vervoer naar het vliegveld, waar mijn vlucht op 10:40 gaat. Ik gooi alles in mijn tas, laat alleen liggen wat ik aan wil in Manilla, de rest prop ik erin en rits 'm dicht.
Ik doe helemaal niks meer, het is voorbij, morgen word een lange dag !, maar wel een leuke. Ik heb nog wel een kamer geboekt voor in Manilla, dan kan ik daar nog douchen en ontspannen. Ik bereid me nu al voor op morgen !
Truste.

  • 05 Maart 2014 - 17:41

    Mama:

    Tja, hoe moet je reageren op "helemaal niks"? Pzies...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 191402

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: