Bangalore dag 2 - Reisverslag uit Bangalore, India van Bas Toet - WaarBenJij.nu Bangalore dag 2 - Reisverslag uit Bangalore, India van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Bangalore dag 2

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 November 2013 | India, Bangalore

Ik wordt vroeg wakker,maar heb heeeeerlijk geslapen, wel weer koppijn en keelpijn, dat zal vanzelf wel overgaan. Ik denk niet dat het malaria ofzo is, heb ik wel over nagedacht, ik heb geen koorts en voel me niet slap en geef niet over!! Dat dus voor degene die zich zorgen maken over mij !! Dank u !!
Ik zet de tv aan en kijk wat films, ik heb mijn kamer tot 18:00 , om 23:00 gaat mijn slaap bus naar Hampi ! Ik doe echt helemaal niks, beetje FB , krant lezen, ook de Bangalore Times, die ik 's morgens krijg... Ik ga 's middags snel even wat eten en weer pinnen voor de zekerheid, ik weet niks van ATM's in Hampi.
Terug in bed en slapen, wat een heerlijkheid, ik wou alleen dat ik de tijd stil kon zetten, het wordt echt 18:00 uur.... Ik pak mijn spullen en loop naar beneden, check uit en ga in de lobby zitten met mijn Ipad, ik ga nu verhalen schrijven.
Tussen de receptie en de liften zit het restaurant/ lobby, ik bestel een cola en vraag of ik al kan eten. Geen bier :-(( Ik kan wel iets kleins bestellen ,maar het restaurant gaat pas om 19:00 uur open... Ik bestel fishfingers, lijkt me wel wat. Ik krijg er best veel en krijg er ook patat bij en remoulade saus. Maar ik moet wel in het restaurant komen zitten, want in de lobby serveren ze niks, heel raar, maar goed.
Rond half 8 bestel ik mijn hoofdgerecht, zie mijn verhaal van gister... Kip, linzen en naan, wat echt goddelijk is !! Na het eten schrijf ik dit verhaal , met koffie waar sinterklaas jaloers op is, zo zwart... Over een uur ga ik naar de bus, en dan weer 8/9 slapen in een wiegende bus, tot morgen!!
Tot in Hampi ,met de oude tempels en schitterende natuur....

• 14 November 2013 - 17:05

Mama: