Vertrek van Bali ... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Vertrek van Bali ... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Vertrek van Bali ...

Blijf op de hoogte en volg Bas

27 November 2012 | Indonesië, Kuta



16:30 taxi
20:05 eerste vlucht
23:55 tweede vlucht
12:40 uur vliegen, dus 21 uur reizen


Ik heb gisteravond mijn kamer afgerekend, en ook de late check-out, daar wilde ze 150.000 voor hebben, de helft van de prijs voor een hele dag, vond ik een beetje veel, ik vond 100.000 genoeg (8€) en zij uiteindelijk ook. Ik kwam laat uit bed, had het bed helemaal alleen !! Lekker zeg!! Beetje tv kijken, en luieren. Toen gaan ontbijten en mijn schone was opgehaald. Terug naar de kamer gegaan en begonnen aan de laatste verhalen, ik loop een beetje achter, maar ik heb al zoveel geschreven, heb niet zo veel zin meer. Ik moet !! Anders is het niet leuk. Dus ik begin weer een verhaal. Ik kom de hele dag niet van mijn kamer. Beetje slapen,beetje niks, tas inpakken. En dan gaat de telefoon op de kamer. Het is de receptie, er staat een vriend beneden op mij te wachten.... Gaat het toch gebeuren... Maar nee , het is Maria, die had beloofd om nog beef rendang te brengen. Wist ik niet meer, ik was gister de hele dag weg.. Komt ze dus 2 piepschuimen bakken brengen, met in de 1 warme gestoomde rijst, en in de ander beef rendang, en nog een kip gerecht... Ze geeft dat aan me en zegt dat ze dat beloofd had, eet smakelijk en fijne reis!! Ze stapt op haar fiets en gaat weg.. Lekker zeg!!! Warme lunch! En ik had echt al trek gekregen. Het is half vier, ik moet nu nog lunchen, douchen en omkleden en over een uur wil ik een taxi . Opschieten dus. Ik heb echt genoten van mijn lunch.
Ik zit dit verhaal te schrijven in het vliegtuig, en we hoeven nog maar gelukkig 3 uurtjes... Duurt echt lang!!

Om half vijf zit ik in de taxi naar het vliegveld. Ik wordt voor de deur afgezet en loop naar binnen en check in. Nu nog 3 uur wachten, dat duurt ook lang. Ergens koffie drinken en schrijven, heen en weer lopen, en dan is het tijd om te boarden. Mensen rennen echt naar voren, bang om te laat in het vliegtuig te komen... Ik zie het gebeuren en doe een stap naar achter en laat de meute voor me gaan, ik ga nog ff naar het toilet, en als ik terug kom staan er niet zoveel mensen meer. Ik loop op mijn gemak en op mijn slippers naar mijn stoel.
De eerste vlucht gaat van Bali naar Singapore en duurt ongeveer 2 uur en een kwartier. We krijgen warm eten, heb niet zo'n honger maar eet toch wat. Ik weet niet of ik straks nog wat krijg. Kijk ff een filmpje en we gaan al weer landen.
Ik heb een uur en een kwartier om van gate e58 naar gate a19 te komen. Ik ben er al binnen een paar minuten, skytrain van daar naar daar, en nog 1 en ik ben er... Heb nog een klein uur over.. Op zoek naar een vlaggetje.. Niet gevonden. Jammer, weer terug naar a19. Van Singapore naar Amsterdam is bijna 13 uur... Pffff. Ik loop nog steeds op mijn slippers en in mijn korte broek, toen ik naar Singapore vloog had ik het erg warm, nu is het wel anders. Mijn vest en sokken en schoenen en broekspijpen zitten in mijn tas. Er ligt een deken klaar op mijn stoel, en krijg sokken van Hermes ( duur kledingmerk ). Wel pak ik mijn vest.
En dan gaat het echt beginnen.. De echte terugreis...

Als ik Nederland aankom, zet ik de laatste verhalen online.
Iedereen bedankt voor de reacties, vond het erg leuk om reacties te krijgen op mijn verhalen, anders had ik ook niet zoveel blijven schrijven.

Goetjes Bas.

  • 29 November 2012 - 11:11

    Carla:

    Alweer bijna terug! Super leuk al je verhalen, benieuwd naar de foto's. X

  • 29 November 2012 - 11:31

    Mama:

    Wat een mooie afronding van je vakantierelaas! Papa en ik zijn hartstikke blij voor je dat het zo'n ongelooflijk mooie reis is geweest, en wat heerlijk dat je weer heelhuids thuis bent. Bedankt voor al je fantastische verhalen! Mama x.

  • 29 November 2012 - 14:53

    Vivian:

    Hai Bas,

    Je verhalen waren geweldig om te lezen!
    Fijn dat je het zo naar je zin heb gehad!
    Succes met de kou hier!

    Greetz viv.

  • 29 November 2012 - 16:59

    Tante Femmy:

    Ik hoop voor je dat je ook aan een paraplu en regenpak +kaplaarsen heb gedacht die heb je hier wel nodig!
    Gr:tante Femmy x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1251
Totaal aantal bezoekers 191485

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: