Eerste hele dag in Kota Kinabalu. - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu Eerste hele dag in Kota Kinabalu. - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Eerste hele dag in Kota Kinabalu.

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 November 2012 | Maleisië, Kota Kinabalu

Goedemorgen allen, na een slechte nacht dus.. Op tijd op want ik wil wat leuks gaan doen, ik wil de stad gaan verkennen.

Om te beginnen ben ik naar een uitkijktoren gelopen/ geklommen, waar je een uitzicht hebt over de stad en de zee!! Het waren alleen maar 300 treden omhoog, later ook weer naar beneden... Maar was wel de moeite waard. Vandaar ff naa een super grote shopping mall gegaan, want ik moest nog ontbijten!! Dt daar gedaan met een fruit shake op het balkon met uitzicht over de jachthaven!! En eilandjes aan de overkant !! Erg gaaf.

Vandaar natuurlijk naar de pier, dat moet he als het er is!! Vandaar heb ik eigenlijk de hele middag gelopen, naar de visafslag, de visboten en overal waar ik kwam werd ik vriendelijk aangekeken wat ik kwam doen, maar echt vriendelijk !! Ik ben in een aantal winkelcentra geweest m aar ben ook weer snel doorgelopen. Ik ben de hele boulevard afgelopen en kwam leuke en gezellige restaurantjes tegen. Tegen de tijd dat ik dacht dat ik terug wilde voelde ik wat regen druppels, het was een heeeel klein buitje, maar wel verfrissend. Maar de lucht voorspelde niet veel goeds !! Op de terug weg ging het wat harder regenen en nog harder en heel hard !! Toen ben ik wel gaan schuilen... Toen ging het ook nog heeel hard onweren en bliksemen!!

Ik ben toch redelijk droog overgekomen. Ben gaan douchen en m'n was weggebracht. Met m'n iPad in de lobby gaan zitten, om een beetje te internetten en skypen. Die 2 meiden zijn ook weer binnen , dus is weer wat leuker. Vanavond weer ergens eten, maar weet nog niet waar.

Ik ga nu ff op zoek naar een leuke dagtrip voor morgen, ik wil nog ff de jungle in ...

Mzzl

  • 08 November 2012 - 11:46

    Mama:

    Jij hebt morgen spierpijn, haha. Maar het was de moeite waard, toch? Eet smakelijk alvast, en sterkte met je verkoudheid (arme jij!).
    Kus van ons, m. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 191405

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: