Familie - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Bas Toet - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Familie

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 November 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo familie......

Ik heb begrepen van mijn moeder dat jullie zo nieuwschierig zijn naar mijn belevenissen in Vietnam en Cambodja ...

Mooi is dat..

Nee gekheid , k vind het leuk dat jullie zo nieuwschierig zijn naar mijn belevenissen.

Ik heb jullie toegevoegd in de mailing lijst , dus als ik een verhaal toevoeg krijgen jullie een mail waarin staat dat ik een nieuw verhaal heb toegevoegd op waarbenjij.nu..

Ik hoop dat jullie ook de eerdere verhalen kunnen lezen van de afgelopen tijd . ( het regent nu wel heel hard hier zeg... J.C.)

Geniet van de verhalen , dan doe ik met plezier nog meer schrijven...

Met een biertje op is het lastig tikken op een iPhone -:))

Nou eehh ik moet zo nog ff een hotel zien te boeken in Saigon ( ho chi minh , voor de kenners ) en ik
Moet nog eten , maar met dit weer ga ik niet naar buiten. .... ( k neem wel ff een bad !!! )

De groeten en tot schrijfs... Jullie kunnen ook reageren enzo en vragen stellen ( die ik probeer te beantwoorden...)

Groetjes van Bas uit Cambodja ....

Mzzl

  • 19 November 2011 - 15:18

    Si Ming:

    Leuk Bas , wat een geweldige ervaring moet dat zijn . Leuk dat ik mag meegenieten Blijf gezond en geniet hè
    Groetjes

  • 20 November 2011 - 08:33

    Bro:

    Hé maatje,
    Geen belevenissen ....? alleen een algemeen verhaaltje of ben je geen deur uit geweest en waren BB je vrienden ( Bier & Bad)?

    Hier ook weinig nieuws, behalve dan dat we vanmiddag sklaas vieren ... jesus > die spanning k hoop dat ik een dikke ipot,tabled,nw laptop,Smarttv 139cm krijg pfffffffffff.

    Veel plezier vandaag
    Gr
    Ons
    S+D+M+A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 191410

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: