Reizen - Reisverslag uit Ða Năng, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu Reizen - Reisverslag uit Ða Năng, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

Reizen

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

11 November 2011 | Vietnam, Ða Năng

Hey allemaal,

Vandaag echt een reisdag gehad, zowel het reizen zelf als het plannen van de reis, daar gaat meer tijd inzitten dan ik zou denken.

Vanmorgen na het ontbijt al m'n spulletjes weer ingepakt, voor trip naar Da Nang waar ik me erg op verheug !! Met de taxi( natuurlijk de taxi) naar het station en wachten op de trein. Het weer is goed , de zon schijnt en
Ik zie eindelijk blauwe lucht, de temperatuur is gestegen naar 28 graden.

De treinreis van 2 1/2 uur verloopt rustig, het is een mooie rit, hele mooie natuur, gave rotsen/bergen die in de zee overlopen, mooie kleine onbewoonde strandjes. Ik heb er geen foto's van kunnen maken omdat ik in het gangpad zat en een heleboel gordijntjes dicht zaten tegen de zon...
Onderweg nog zo'n heerlijke maaltijd gegeten.

Na aankomst een taxi genomen, dacht ik tenminste, bleek een motortaxi te zijn !!! Ook dat moet ik een keer gedaan hebben , toch ??
Na een ritje van ongeveer 15 min. aangekomen in hotel, wat echt prima is, vriendelijk personeel, goeie kamer en vlak bij het strand, alleen is het geen strandweer, er staat iets te veel wind.

Na een heerlijke lunch en verfrissende douche terug naar beneden om te bespreken met de receptie wat de beste keuze is. Er waren een heleboel opties omdat ik morgen ook naar Hoi An wil, (25 km verderop) en zondag door wil naar Nha Trang. Om een lang verhaal kort te maken , ik heb 25 $ dollar uitgegeven aan de slaaptrein en ik ga toch met het vliegtuig !! Ken je dat, dat je dingen toch wil doen en dan heb je het geregeld en betaald en dat je TOCH spijt hebt ??!!!

Dusss ik vlieg zondag om 10:10 naar Nha Trang en kom daar een uurtje later aan, daar heb ik ook al voor 2 nachten een hotel geboekt !!!
Wat een drukte in mijn hoofd zeg.... T is vakantie !!!

Ben vanavond naar Da Nang centrum geweest voor een borrel en diner, dat is ook gelukt!! Wat dat betreft gaat alles goed !!!
Morgen Hoi An, heb ik zin in !! Nou luitjes ik ga slapen, tot morgen

  • 11 November 2011 - 18:50

    Dees:

    Noem jij het maar druk in je hoofd! Pfff wordt al moe als ik al je belevenissen lees. ;)
    Petje af hoor dat je het allemaal maar gewoon ff doet. Top!
    Blij te lezen dat je ook af en toe "vakantie" hebt en neemt. Als je dit leest ga je al bijna naar nha trang, goeie vlucht en vergeet niet te genieten en plezier te maken. Kus dees

    P.s. wie is sylvia? Zie reactie op vorige verslag. Wordt je nu al gedtalked? ;)

  • 11 November 2011 - 18:52

    Dees:

    Haha ze heet zelf slyvia, klinkt wel lekker lokaal....not!

  • 15 November 2011 - 23:15

    Neger:

    Het klinkt allemaal erg goed goos!!!! is de alleenopvakantiespanning er al een beetje vanaf? Vind het nogsteeds erg dapper van je!! heb je al een vietnameesje uitelkaar getrokken??

    Ga zaterdag met Johan je ruiten naar boven tillen,ik bel hem daar morgen even over...Ja hier gaat alles gewoon door hoor!! ;)

    Hier in NL mis je trowens niets hoor!!! We hebben net 3-0 verloren van de Moffen ,het is s'nachts -2 ,overdag +9 Dus het is hier gewoon helemaal kut!! O! en ik kom er net achter dat mn Playstation is overleden!!!! Wat een kut leven!! gehehe!

    Geniet met volle teugen gozer! ik zit in belgie als je terug komt (2 dec toch?),maar we zien elkaar snel!!!

    Mazzetjtes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ða Năng

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 191416

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: