I Am Legend 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu I Am Legend 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bas Toet - WaarBenJij.nu

I Am Legend 2

Door: bastoet

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Halowa , hier ben ik weer!!! Alweer ? Ja alweer , dit ga je doen als je in je eentje in een kamer ligt !!!

Vanmorgen vroeg ontbeten in het hotel , had er echt zin in, lekker ontbijten ... Maar wat verwacht ik nou in een hotel in een stad waar ze nog nooit een blanke hebben gezien met 2 rugzakken , dat ze een fatsoenlijk ontbijt voor me maken ??!!!! Ha Tuurlijk niet , als je van een Chinees , Vietnamees , Koreaans , Japans , Maleisisch enzo ontbijt houdt was het best prima , maar NIET voor ONTBIJT gvd . Wat een teleurstelling !!

Maar goed, ik naar het station lopen met 2 rugzakken, vragen waar ik heen moet , ze wijzen alleen waar ik heen moet en zonder glimlach. Enfin de trein kwam op tijd , heb mijn stoel gevonden, ben gaan zitten , i pod op en slapen !!! Ja hoor, daar ben ik goed in. Wordt ik wat later wakker, ligt er een NL boek op het tafeltje voor me !!! Krijg nou tieten Nederlanders, wat leuk, hebben we toch gezellig zitten kleppen voor een half uurtje want toen moest ik eruit.

Welkom Vinh, wat een welkom... Het regent pijpenstelen en het stormt. Nou heb ik een leuk hotelletje uitgezocht 10 km buiten Vinh aan het strand (leek me leuk ) omdat er in Vinh niks te vinden is.
Kom ik aan in Coa Lo Beach, is godverdegodver niks open !!! Dan maar naar het 4**** Saigon Kim Lien Resort !!
Geen hond te bekennen , kamer geboekt voor $50, ga ik naar boven, wat een hok zeg, dat had ik gister beter voor elkaar!! 50$ !!! en geen wifi !! Ik heb stampij lopen maken beneden tegen halve gare Jap die bijna geen Engels spreekt !!!
Ik zit nu in een suite met een eigen modem enzo !! Ik laat me niet zo snel fucken !!

's middags een strandwandeling gemaakt in de regen, dat is best gek als het toch nog 25 graden is . Daarna lekker gegeten en naar m'n kamer gegaan om een plan te maken voor morgen. Ik
Moet morgen tussen 8 en 9 op het station zijn om een kaartje te kopen( was ik vanmorgen vergeten en rij ook niet ff heen en weer, te ver/duur)voor de trein van 12 uur. Ik ga nu direct naar Hue, ben klaar met het strand in het middel van Vietnam , deze trip duurt ongeveer 7 uur !!
Daar hoop ik 2 dagen te zitten. Hopen dat het weer daar beter is !!

Nou dit is weer een heel verhaal geworden , krijg er een lam handje van

Tot snel
Tam biet

  • 08 November 2011 - 18:05

    Dees:

    Hé basje, het lijkt je niet echt mee te zitten, Hmm. Komt wel. En je ziet het ff stampij maken en je hebt het geregeld. Denk maar zo. Ze zijn niet voor niets goed in het maken van loempiaas, daar wordt je ook niet vrolijk van laat staan dat ze een lach op hun gezicht kunnen toveren. Ga nie lukken nie!
    Zeker wel ff fijn om een medelander te treffen? Info uitgewisseld?! Jammer dat hij/zij niet dezelfde kant op ging. Helaas heet ik toet van mijn achternaam en geen timofeeff dus het weer kan ik niet voorspellen maar laat de zon in ieder geval in je hoofd schijnen en geniet! Dikke kus en sterkte met de treinreis. Dees en de mannen.:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn reis naar Vietnam

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Laatste 2 hele dagen !!

21 November 2011

Welkom in Saigon

20 November 2011

Op stap in Phnom Phen

19 November 2011

Familie

18 November 2011

Phnom Phen
Bas

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 191446

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 15 Januari 2016

Cigaros en Cervezas in Latijns Amerika!!!

14 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Berlijn, Auschwitz en Praag !!!

04 November 2014 - 29 December 2014

Nieuw Zeeland en terug naar Indonesie !!

05 Februari 2014 - 25 Februari 2014

Duiken op de Filipijnen !!

15 Oktober 2013 - 03 December 2013

Bangkok, Myanmar en India

16 Oktober 2012 - 28 November 2012

Mijn reis naar Singapore, Maleisie en Indonesie !!

10 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Op naar het land van de Samba en carnaval

02 November 2011 - 25 November 2011

Mijn reis naar Vietnam

Landen bezocht: